Zo 05/02/2012 Pellenberg :: Hoogste Punt Veldtoertocht / Edi

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Hoe jammer ook maar ik laat Pellenberg dit jaar aan mij voorbij gaan. Tante Elza wordt 80 en wil iedereeen stipt om 14 uur aan de tafel. Hieraan weerstaan zou eerwraak over mij en mijn gezin kunnen oproepen. Tenzij Annemie Struyf opnieuw aan de bevoorrading staat!
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

koppigaard wrote:Hoe jammer ook maar ik laat Pellenberg dit jaar aan mij voorbij gaan. Tante Elza wordt 80 en wil iedereeen stipt om 14 uur aan de tafel. Hieraan weerstaan zou eerwraak over mij en mijn gezin kunnen oproepen. Tenzij Annemie Struyf opnieuw aan de bevoorrading staat!
Ik vrees dat Annemie er dit jaar niet zal bijzijn. (opnames gepland).
We kunnen misschien een waardig alternatief vragen in de vorm van Nathalie Meskens :lol:
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Ik zal er ditmaal ook niet bij zijn want koningwinter zorgt ervoor dat er mooie schaatstochten in het vooruitzicht zijn.Hopelijk voor mij een 4° Elfstedentocht.Morgen men eerste trainingske en hopelijk zondag al een 100km.
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

Post by Knappe rappe rosse Raf »

Hoi,

ga er ook zijn, lekker schaatsen.

Kunnen we de GPS-tracks al krijgen van de verschillende afstanden?

Mvg,

KrrR,
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

traditioneel een topper om het einde van 7 weken blok en examens te vieren :-D
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

bulls68 wrote:
koppigaard wrote:Hoe jammer ook maar ik laat Pellenberg dit jaar aan mij voorbij gaan. Tante Elza wordt 80 en wil iedereeen stipt om 14 uur aan de tafel. Hieraan weerstaan zou eerwraak over mij en mijn gezin kunnen oproepen. Tenzij Annemie Struyf opnieuw aan de bevoorrading staat!
We kunnen misschien een waardig alternatief vragen in de vorm van Nathalie Meskens :lol:
BELOOFD??????Dan ga ik ne kus vragen oek....en van Astrid Bryan,Ann Lemmes,Kim Clijsters....oek :wink:
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Als het niet sneeuwt, dan ben ik ook van de partij. Moet nogal van redelijk ver komen en ga geen gekke toeren uithalen.
Dus nu hopen dat het niet sneeuwt!!!
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Dirty Daddy wrote:
bulls68 wrote:
BELOOFD??????Dan ga ik ne kus vragen oek....en van Astrid Bryan,Ann Lemmes,Kim Clijsters....oek :wink:
En Natalia in haar tijgerpakske, dat zal friskes zijn, altijd goed voor het uitzicht.
Ik denk er ook sterk over om hier te komen rijden, zal beenhard liggen als de voorspellingen kloppen. De sneeuw hoeft voor mij niet..
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

Post by Knappe rappe rosse Raf »

Te doen met cross-fiets ?
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

Knappe rappe rosse Raf wrote:Te doen met cross-fiets ?
Ja, vorige zondag nog gedaan.
Post Reply