Zo 05/02/2012 Pellenberg :: Hoogste Punt Veldtoertocht / Edi
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Hoe jammer ook maar ik laat Pellenberg dit jaar aan mij voorbij gaan. Tante Elza wordt 80 en wil iedereeen stipt om 14 uur aan de tafel. Hieraan weerstaan zou eerwraak over mij en mijn gezin kunnen oproepen. Tenzij Annemie Struyf opnieuw aan de bevoorrading staat!
Ik vrees dat Annemie er dit jaar niet zal bijzijn. (opnames gepland).koppigaard wrote:Hoe jammer ook maar ik laat Pellenberg dit jaar aan mij voorbij gaan. Tante Elza wordt 80 en wil iedereeen stipt om 14 uur aan de tafel. Hieraan weerstaan zou eerwraak over mij en mijn gezin kunnen oproepen. Tenzij Annemie Struyf opnieuw aan de bevoorrading staat!
We kunnen misschien een waardig alternatief vragen in de vorm van Nathalie Meskens
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Hoi,
ga er ook zijn, lekker schaatsen.
Kunnen we de GPS-tracks al krijgen van de verschillende afstanden?
Mvg,
KrrR,
ga er ook zijn, lekker schaatsen.
Kunnen we de GPS-tracks al krijgen van de verschillende afstanden?
Mvg,
KrrR,
- spaghetti_2
- Mountainbiker
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
BELOOFD??????Dan ga ik ne kus vragen oek....en van Astrid Bryan,Ann Lemmes,Kim Clijsters....oekbulls68 wrote:Ik vrees dat Annemie er dit jaar niet zal bijzijn. (opnames gepland).koppigaard wrote:Hoe jammer ook maar ik laat Pellenberg dit jaar aan mij voorbij gaan. Tante Elza wordt 80 en wil iedereeen stipt om 14 uur aan de tafel. Hieraan weerstaan zou eerwraak over mij en mijn gezin kunnen oproepen. Tenzij Annemie Struyf opnieuw aan de bevoorrading staat!
We kunnen misschien een waardig alternatief vragen in de vorm van Nathalie Meskens
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Als het niet sneeuwt, dan ben ik ook van de partij. Moet nogal van redelijk ver komen en ga geen gekke toeren uithalen.
Dus nu hopen dat het niet sneeuwt!!!
Dus nu hopen dat het niet sneeuwt!!!
- WT6
- Mountainbiker
En Natalia in haar tijgerpakske, dat zal friskes zijn, altijd goed voor het uitzicht.Dirty Daddy wrote:BELOOFD??????Dan ga ik ne kus vragen oek....en van Astrid Bryan,Ann Lemmes,Kim Clijsters....oekbulls68 wrote:Ik vrees dat Annemie er dit jaar niet zal bijzijn. (opnames gepland).koppigaard wrote:Hoe jammer ook maar ik laat Pellenberg dit jaar aan mij voorbij gaan. Tante Elza wordt 80 en wil iedereeen stipt om 14 uur aan de tafel. Hieraan weerstaan zou eerwraak over mij en mijn gezin kunnen oproepen. Tenzij Annemie Struyf opnieuw aan de bevoorrading staat!
Ik denk er ook sterk over om hier te komen rijden, zal beenhard liggen als de voorspellingen kloppen. De sneeuw hoeft voor mij niet..
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker