Zo 15/01/2012 Herenthout :: VTT Herenthout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bedankt aan alle deelnemers. We werden wel even overrompeld door het groot aantal bikers dat in korte tijdsspanne passeerde aan de inschrijvingstafel ...
Ik heb nog een paar foto's gevonden op de site van WBV : http://www.rsaa.be/Foto.html
Eén van onze leden heeft ook foto's genomen aan dat leuke stukje in Bouwel met die korte klimmetjes. Ik hoop deze eerstdaags ook te kunnen tonen.
Tot volgend jaar, waarschijnlijk dan in de voetbalkantine van KFC Herenthout. Of misschien tot zondag in Wechelderzande!
Ik heb nog een paar foto's gevonden op de site van WBV : http://www.rsaa.be/Foto.html
Eén van onze leden heeft ook foto's genomen aan dat leuke stukje in Bouwel met die korte klimmetjes. Ik hoop deze eerstdaags ook te kunnen tonen.
Tot volgend jaar, waarschijnlijk dan in de voetbalkantine van KFC Herenthout. Of misschien tot zondag in Wechelderzande!
Bedoelt ge da ge zelf afstamt uit de vorige eeuw of uw fiets? Wij waren met 2 man en 1 vrouw. Gij waart afgestapt in dat vettig stuk en ik ben gepasseerd om dan even verder te wachten op mijn kompanen en gij terug voorbij gereden. Als ge het u niet herinnert, zal het wel iemand anders geweest zijn. En ja vroeger vertrekken was niet echt nodig, was heel rustig rijden op dat uur.stavros9 wrote:euhm.... modderig stuk..... Ja, da zou kunnen, ik ben op een modderig stuk paar mensen gepasseerd. Reden jullie met donkere tenue? Of die met gele trui?mdegio wrote:Met 3 gereden. Vrij laat vertrokken (10u15) => parcours was duidelijk zichtbaar...
Weinig volk tegengekomen. Waren nog net op tijd voor de bevoorrading, we zullen in het vervolg iets vroeger moeten vertrekken of rapper rijden natuurlijk![]()
Bedankt aan de organisatie!
ps: Stavros: was jij de éénzame biker die ons gepasseerd is in de buurt van dat modderig stuk?
Ik rijd op nen antieke fiets (wegens afstammende ver uit de vorige eeuw) me een slijpend wiel.![]()
En ik had een wit blauwe trui aan.
Over da vroeg vertrekken.... We waren toch overal op tijd he.
Herenthout 15-01-11
beter laat dan nooit ... bijkomende foto's staan op onze site
www.wtcmolenhuis.be
www.wtcmolenhuis.be