Zo 29/01/2012 Leopoldsburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Ik heb dit toch perfect kunnen doen op dit parcours, maar laat me dan ook door niets of niemand opjagen en ga al zeker niet in een treintje gaan zittenG-m@n. wrote:als ik van de natuur wil genieten ga ik geen tt rijden
Trouwens, de meeste van deze toertochten zijn recreatieve tochten, maar er zijn er altijd die daar competitieve tochten van maken.
Misschien zouden die beter wedstrijden gaan rijden.............alhoewel
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
gisteren ook afgekomen. moest alleen gaan want mr C. had wat minder prettige dingen te doen. was pas om 10.30 vertrokken en bijna de hele tocht alleen gereden. Heb wel afgezien. de conditie is wel eens beter geweest. het bolde niet lekker bij mij en ook nog flink kou geleden. Maar ocht ja dat hoort er nu eenmaal bij. over de organisatie niks dan goeds ze hadden enkele leuke veranderingen aangebracht. Maar na 30 km was ik toch blij dat ik terug was. Onderweg nog een sleutel en een afstandsbediening gevonden. deze heb ik afgegeven bij de tombola.
mijn goede daad ook weer gedaan
mijn goede daad ook weer gedaan
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
hoop dat er nog meer foto's komen. als er 2200 deelnemers waren en "maar" 600 foto's dan ben ik benieuwd
- Jan Scheveneels
- Mountainbiker
Post by Jan Scheveneels »
Ik heb alle reakties met veel aandacht gelezen en ook ik vind het een geweldige omgeving met enorm leuke (droge) single tracks. Ook de organisatie was dik in orde. De drukte was er voor velen een beetje teveel aan. Nochtans is MTB -wat mij betreft- het zich aan passen aan de omstandigheden en proberen elk obstakel zonder uit te klikken te nemen. Geniet van het moment.
Rijden aan 1km/uur; ook dat is MTB. Wat heb je aan een tocht met als enige herinnering 25km/uur gemiddeld gereden??? En laat ons nu maar hopen dat Meneer Everzwijn geen klacht indient bij N&B. 
- switch87
- Mountainbiker
alleen spijtig dat die competitie-manne die ik gisteren zag geen wedstrijden met heuvels aankunnenHerder Scubaluc wrote:Ik heb dit toch perfect kunnen doen op dit parcours, maar laat me dan ook door niets of niemand opjagen en ga al zeker niet in een treintje gaan zittenG-m@n. wrote:als ik van de natuur wil genieten ga ik geen tt rijden
Trouwens, de meeste van deze toertochten zijn recreatieve tochten, maar er zijn er altijd die daar competitieve tochten van maken.
Misschien zouden die beter wedstrijden gaan rijden.............alhoewel
van de natuur heb ik ook volop genoten, echt een prachtig domein
-
Vandyck R.
- Mountainbiker
tt
Post by Vandyck R. »
toertochtje was practig ..
heb een hele tijd niet meer gerede en dit was nu men 2de tt van het jaar ..
was zeer fijn en heb de microbe weer te pakke gekregen ..
voor de geintreseerde had mijn gps op gsm opstaan op de rit van 30 km
de tracklog : http://runkeeper.com/user/RobVd/activity/68625965
grtz en op naar de volgende tt
heb een hele tijd niet meer gerede en dit was nu men 2de tt van het jaar ..
was zeer fijn en heb de microbe weer te pakke gekregen ..
voor de geintreseerde had mijn gps op gsm opstaan op de rit van 30 km
de tracklog : http://runkeeper.com/user/RobVd/activity/68625965
grtz en op naar de volgende tt