hier was alles nog top, 2 minuten later was ik ze kwijt
Was jij niet diegene die na de 40Km nog eens de 20 Km ging doen?Laatste stuk ook de betonbaan genomen, was ideaal om uit te fieten.
Post by madrista666 »
Awel dat moet is de moeite zijn zo in den donker! Kan je daar het gans jaar door rijden?_alain_ wrote:Madrista,
volgend jaar maken we er een "lampkestocht" van.
Gene last vh gepeupel en een machtig parcours in het donker
Inderdaad dat was het plan maar was al blij dat ik de 40 km uit kon rijden maar dit lag niet echt aan de route maar aan de griep die aan het broeden was bij me en nu goed is uitgebroken, ben blijkbaar niet de enigedrikkie wrote:wihameke:Was jij niet diegene die na de 40Km nog eens de 20 Km ging doen?Laatste stuk ook de betonbaan genomen, was ideaal om uit te fieten.![]()
Oorspronkelijk had ik hetzelfde plan opgevat maar na overal de moeilijke (zware?) stukken gekozen te hebben bleek , zeker na het laatste stuk evenwijdig aan die betonbaan, dat 40 Km voldoende was om moe en voldaan af te ronden.![]()
![]()
Post by Speedy Pinegel »
Post by full speed down »
Post by Herder Scubaluc »
Dan vraag ik me soms af waar het plezier is om zo een rit te rijden. Je komt hier in een mooi natuurgebied, en het enige wat je gezien is het achterste van je voorligger.full speed down wrote:knap om te zien hoe er daar een trein gevormd werd door 2 ploegen (bike-inn en zwart-blauw-oragne ploeg) die raasden wiel in wiel over de tracks zonder te hinderen,moet kunnen vind ik.