Veldrijden 2011-2012

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

Isabelle reed toch niet mee? Of bedoelen jullie Nys? :p

Super van Niels, al na een paar honderd meter was het beklonken :bounce: =D> Voor de rest alle belgen elkaar waard, Nys kon beter maar enkel plaats 1 telt voor hem denk ik.

Groeten.
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

Proficiat aan alle belgen,en vooral Niels Alberts die vandaag nog een niveau hoger was dan de rest. Heb genoten van de ganse cross( de spanning had ik al gehad bij de juniors,de beloften en de vrouwen),het was een uur genieten.

Denk wel dat Sven Nys nog op zijn woorden terugkomt hoor,maar ja, de ontgoocheling hé. Vond hem door zijn uitspraak plots heel menselijk,hij moest er nog ne vloek bij gesmeten hebben.Daar waar hij anders zo afgelikt commentaar geeft. Ben zekers geen fan(eerder een beetje anti)van Nys maar hoop dat hij het niet meent wat hij zei.
gbv
Mountainbiker

Post by gbv »

ik mag het ook hopen, alleen al voor de organisatoren, want voor hem gaan er veel mensen naar de cross...
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

ik had graag na de officiele ceremonie, de ganse belgen ploeg op het podium gezien als beloning voor hun prestatie, dit initiatief had van de Belgische bond moeten uitgaan, dit had zeer mooie fotos opgeleverd, een gemiste kans want ik zie geen enkel land dit ooit nog verbeteren.
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

De besten heeft gewonnen, punt. Kdenk dat Nys zijn kop heeft laten hangen nadat ie zag dat ie geen millimeter op Albert kon naderen. 2e of 7e, het is de trui die telt. Chapeau aan Peeters EN Meeuwsen, op plaatsen die ik niet verwachtte. En Stybar en de het vel van de beer, manmanman...
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

Emperor of the Mud wrote:De besten heeft gewonnen, punt. Kdenk dat Nys zijn kop heeft laten hangen nadat ie zag dat ie geen millimeter op Albert kon naderen. 2e of 7e, het is de trui die telt. Chapeau aan Peeters EN Meeuwsen, op plaatsen die ik niet verwachtte. En Stybar en de het vel van de beer, manmanman...
er was gewoon niks te doen aan Albert een beetje zoals vorig jaar met Stybar. Ik denk dat ze allemaal ongeveer evengoed door het zand gingen maar op die tussenstukken rijdt Albert gewoon een paar km rapper dan de rest.
µ
Trouwens nu gaan we tenminste de belgische trui in koers zien Nys zal daar ook wel een punt van maken om daar een goed seizoen mee af te werken

en aangezien het hier toch een MTB forum is dat hij er nu maar alles aan doet om de spelen te halen
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

Alhoewel ik een nys fan ben buig ik toch voor de prestatie van Niels.

Daar was vandaag gewoon niets aan te doen, als je al ziet dat Kevin er zelfs niet bijgeraakt dan wist ik al dat Sven er ook niet meer ging bij geraken.

En of je nu derde word of 10de enkel nr 1 telt op een WK.

Voor de cross zie Mevr. Nys nog: als hij vandaag niet wint dan word het morgen ook maandag hoor.
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

Den albert won de wedstrijd op onnavolgbare wijze... gewoon een vol uur alles uit de kast... dik verdiend.

De reactie van Nijs vond ik wel raar maar niet volledig onbegrijpelijk...
maar om dan voor de wedstrijd te zeggendat je nog 2 WK's gaat rijden en achteraf zegt dat het de laatste is, komt wel een beetje ongeluikkig over...

Geef Sven de tijd om mentaal te bekomen en hij zal nog wel een tijdje meegaan.

Maar toch respect voor Niels en de rest van de belgen, Peeters mooi 2de en Tommeke had ik ook nog wel een podiumplaats gegund...
French
Mountainbiker
Location: cube ams 100 hpc teamline,zannata evo 29,Cube Reaction Race

Post by French »

Zelf een Nys-fan,maar ni te beroerd om diep te buigen voor Albert,fenomenaal wat die gedaan heeft.
Rob Peeters reed een beresterke wedstrijd en dus zeker op z'n plaats op dat podium.
Enkel diene tamme Pauwels kan ik echt ni af hé:tis ne goeie coureur,zoveel is zeker,maar tis hem precies al te veel :-? dus ik zag liever Tom Meeusen ook op het podium.
Alle 7 belgen mochten idd samen geroepen geweest zijn,welk land doet dit beter?
En Nys? tja,als em ni goed genoeg is moeten we dat ook toegeven :(
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Jammer als Nys-fan dat Albert gewonnen heeft, maar ik gun Albert deze overwinning, heeft deze dik verdiend... zo'n tempo kon niemand volgen, en maakte weinig fouten, integendeel, zoals die de X-zone naar beneden reed, dat deden Pauwels en Nys hem niet na.
En Stybar, zo'n show opvoeren en dan zo afgaan... denk dat we eerder hem niet zullen zien volgend jaar... Jammer, dat zo'n talent voor het geld kiest...
Post Reply