Een mooie en leuke TT. Meer van dat!
Zo 29/01/2012 Turnhout :: Toertocht Onze Hoop
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Het eerste stuk naast de vaart
... eerste keer dat ik meemaak dat mijn voorste wiel blokkeert door de opgehoopte modder/klei, heb nogal mogen peuteren om het wiel terug draaiende te krijgen. Ik was blij dat we aan de bevoorrading de fiets een beetje konden ontdoen van modder, takken en bladeren ... daarna bolde het weer wat beter.
- jupke
- Mountainbiker
Voor de mensen die hun foto ook willen zoeken: http://vttfotogalerij.onzehoop.be/#17.0
-
rumpelsteal
- Mountainbiker
Post by rumpelsteal »
Uit den bocht gegaan voor het rallycircuit (het was onder het lint of tegen het hek, rarara wat ik gekozen hebTNTrek wrote:jupke wrote:rumpelsteal wrote:
Edit: Aha, ondertussen weet ik wie je bent. Ook goed gereden toch vond ik maar je hebt je na de bevoorrading wel even opgeblazen denk ik. Toen je loste was je ineens ver achter precies.
Uit den bocht gegaan op het rallycrosscircuit he
Ook pech gehad, na 6 km, bedankt Jupke en Luc om mijn derailleur zo goed mogelijk te repareren
Maar was niet slecht, zo heb ik me net niet opgeblazen en kon ik op't eind nog even aanzetten
Over dat stuk aan het kanaal is er al veel geschreven, ook ik vond het te vettig. Zelfs niet leuk meer op een moment. Deze tocht zal ik dan volgend jaar niet meer rijden.
Nog één minpuntje: maar liefst 25 min heb ik moeten wachten om mijn fiets te kunnen afspuiten
en er stonden maar een 10 tal mensen voor mij.Misschien volgend jaar toch wat meer professioneel materiaal voorzien nu stonden er 3 kleine toestellekes. Gevolg van dat wachten een goei valling tnx. 
Nog één minpuntje: maar liefst 25 min heb ik moeten wachten om mijn fiets te kunnen afspuiten
We hebben die kerel bordjes zien wegnemen, we hebben hem dan ook de volle lading gegeven(met woorden heSpeedy G. wrote:Daar waren verleden jaar de pijlen ook al verdwenen.pannekoek wrote:vol goeie moed vertrokken ,in de wetenschap dat het koud was en wrschnlk een harde ondergrond en dus een snel toerke kon afhaspelen ,kwamen we al vrij snel bedrogen uit na de splitsing "moeilijk" en "gemakkelijk" zo vettig. en zwaar ,ik kreeg al spijt ,maar terug draaien was ook geen optie.
al wat daar achter kwam was dikke pret ,seingevers op de gevaarlijkste plaatsen en een heel buffet aan de bevoorrading ,
,zie ik na het glosso circuit na de oversteek van de grote baan waar twee seingevers stonden ,ong.een 500 meter verder ,toch wel ne pippo bezig met de pijlen weg te halen
![]()
gelukkig heeft iedereen er weinig last van gehad ,want heb hier nog niets gehoord .
allee ,weeral ne geslaagde zondag en volgende week naar high street
Toch wel erg dat mensen zich daarmee bezig houden..
We hebben ook gevraagd of dit zijn eigendom was, waarop hij niks antwoorden.
Hij dreigde er ook mee als dit volgend jaar nog zo is, dat er veel plat zullen rijden.
-
Warpy
- Mountainbiker
Aan allen: merçi om met zoveel volk af te komen. Met de kritiek en opmerkingen die we kregen, zullen we naar volgend jaar toe zeker rekening houden. Ivm de nitwit die na de Glosso de pijlen weggehaald heeft: Hier hadden we idd schriftelijke toestemming van de eigenaar om dat pad te gebruiken in de tocht. Volgend jaar alternatieve route zoeken of iemand van de organisatie ter plaatse zetten of ... We gaan het in ieder geval oplossen! Tot volgend jaar!
- tronn
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel World Cup 2019 -Stevens Team Carbon Cyclocross-Look 595-LTK23 29er
Even een woordje van dank aan de organisatie
voor de mooie tocht die ik zondag heb mogen rijden....
't Lag er bij momenten erg vettig bij vooral het stuk ,ja naast het kanaal...maar dat neem je er als mountainbiker, als cyclocrosser in mijn geval graag bij... 't hoort nu eenmaal bij de "sport"
En aan hen die hier problemen mee hadden zou ik zeggen "blijven trainen"
Volgend jaar zeker weer!
voor de mooie tocht die ik zondag heb mogen rijden....
't Lag er bij momenten erg vettig bij vooral het stuk ,ja naast het kanaal...maar dat neem je er als mountainbiker, als cyclocrosser in mijn geval graag bij... 't hoort nu eenmaal bij de "sport"
En aan hen die hier problemen mee hadden zou ik zeggen "blijven trainen"
Volgend jaar zeker weer!