kan deze staander goed tegen water
mag je hier met de tuinslang opzitten
kwestie dak velo kan afspuiten op deze stand of niet aan te raden
Ervaringen Boss S3000 bikestand
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Zal het vanavond eens meten... Zal toch rond 1m80 zijn denk ik.ad24 wrote:hoe hoog gaat deze infeite? Vanaf de grond gemeten tot aan de klem??timdelma wrote:Vorige week de staander gekocht bij VRV-bike.
Wel effe bezig met monteren maar al bij al is het een goede steun...
Heb 'em wel nog niet gebruikt om de fiets mee te reinigen...
bij VRV gekocht? 60€? Afgehaald??timdelma wrote:Zal het vanavond eens meten... Zal toch rond 1m80 zijn denk ik.ad24 wrote:hoe hoog gaat deze infeite? Vanaf de grond gemeten tot aan de klem??timdelma wrote:Vorige week de staander gekocht bij VRV-bike.
Wel effe bezig met monteren maar al bij al is het een goede steun...
Heb 'em wel nog niet gebruikt om de fiets mee te reinigen...
Yep, bij VRV. 60 euro + verzending, maar had nog wat dingen nodig.ad24 wrote:bij VRV gekocht? 60€? Afgehaald??timdelma wrote:Zal het vanavond eens meten... Zal toch rond 1m80 zijn denk ik.ad24 wrote: hoe hoog gaat deze infeite? Vanaf de grond gemeten tot aan de klem??
Deze morgen effe gekeken : de standaard komt uit op +- 1m70. Ideaal voor mij alleszins...
Ik heb nog een klein vraagje ivm de Boss S3000 werkstand:
als je de fiets vastgezet hebt met de klem aan je zadelpen, kun je dan een volledig omwenteling maken met je trapas zonder dat je (klik)pedaal tegen de buis van de montagestandaard zit ? (bv voor het afstellen van versnellingen)
Alvast bedankt!
als je de fiets vastgezet hebt met de klem aan je zadelpen, kun je dan een volledig omwenteling maken met je trapas zonder dat je (klik)pedaal tegen de buis van de montagestandaard zit ? (bv voor het afstellen van versnellingen)
Alvast bedankt!