Datzelfde zwijn ben ik dan ook tegengekomen in het eerste deel; gelukkig dat ie zo hard knorde anders was ik vol op gevlogen !! Ik heb zeker 2 km met de slappe lach gezetenPeaches wrote:Het was me een tochtje! GPS na de bevoorrading verloren op het 1ste moeilijke stuk en na het tweede moeilijke stuk er pas achtergekomen. Gelukkig had een alerte biker mijn GPS gevonden en kwam mij tegen toen ik terug fietste om te gaan zoeken. Nogmaals bedankt aan deze eerlijke biker!
Kort daarna reed ik op een dreef na de laatste splitsing van de 40km, waar ik een everzwijn van een heuvel zag aanstormen richting het pad. Gelukkig stak hij de dreef 10m voor ons over en was hij even hard van ons geschrokken als wij van hem...
Zo 29/01/2012 Leopoldsburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
- switch87
- Mountainbiker
nee zo bedoel ik het niet hoor, maar op een bredere weg kun je al meer voorbijsteken enzo dan op een singletrack zonder de anderen te storen of in gevaar te brengen. dus wie zo arrogant is dat hij niet rekening kan houden met de anderen die van hun hobby/sport willen genieten, die kan dan beter niet komen.gertt2005 wrote:Switch, wat is dat nu voor zever; met ne baanfiets mag je wel onverantwoord rijden of wat ??? Van kortzichtigheid gesproken....
Met z'n vieren een heel leuke TT gereden vandaag.. wel wat aan de drukke kant, maar dat zal dan de schaduwzijde van het succes zijn
het parcours was echt heel fijn.. we hebben ons heel goed geamuseerd. Buiten de "dieseldampvergiftiging" vanwege de stroomgroep was de bevoorrading ook heel goed..
de suikerwafels en de Red Bull hebben wonderen verricht. Mijne maat is het everzwijn ook tegengekomen.. weet wel niet wie nu het hardst verschoten is
en dan ook nog prijs bij de tombola.. de dag kon niet meer stuk
volgend jaar zijn we weer van de partij!
en dan ook nog prijs bij de tombola.. de dag kon niet meer stuk
volgend jaar zijn we weer van de partij!
ik vond het ook een super leuke tocht.
Na het lezen vd reacties heb ik toch een paar opmerkingen;
-diegene die vonden dat er nog redelijk wat verhard tussen zat... ik denk niet dat ik een tocht kan opnoemen waar er minder 'verhard' tussen zat dan hier. Hebben toch quasi constant in de bos gereden op die enkele betonwegen na
- wat de drukte betreft; wij vertrekken steeds pas rond 10u en dan is de grote drukte al voorbij. Over het algemeen altijd vlot kunnen rijden
Organisatie was super... goede bevoorrading, afpijling,....
Volgend jaar zeker opnieuw vd partij
Na het lezen vd reacties heb ik toch een paar opmerkingen;
-diegene die vonden dat er nog redelijk wat verhard tussen zat... ik denk niet dat ik een tocht kan opnoemen waar er minder 'verhard' tussen zat dan hier. Hebben toch quasi constant in de bos gereden op die enkele betonwegen na
- wat de drukte betreft; wij vertrekken steeds pas rond 10u en dan is de grote drukte al voorbij. Over het algemeen altijd vlot kunnen rijden
Organisatie was super... goede bevoorrading, afpijling,....
Volgend jaar zeker opnieuw vd partij
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Bedankt aan Defensie! Perfecte organisatie, perfecte tocht!!! Wel enorm veel volk...
Ik vond het een prachtige tocht en ben tegen 10 uur vertrokken en enkel in het begin af en toe wat aanschuiven.
Steeds de moeilijke route genomen maar als ik daar boven geraak kan da ni moeilijk zijn
Wel 2 maal stillekes omgevallen maar dat kwam meer door medebikers die soms zotte toeren uithaalde op de "klimmekes"
Laatste stuk ook de betonbaan genomen, was ideaal om uit te fieten.
Steeds de moeilijke route genomen maar als ik daar boven geraak kan da ni moeilijk zijn
Laatste stuk ook de betonbaan genomen, was ideaal om uit te fieten.