gelukkig heeft iedereen er weinig last van gehad ,want heb hier nog niets gehoord .
allee ,weeral ne geslaagde zondag en volgende week naar high street
Bij een lange zandweg die eindigde in een T splitsing hing er geen pijltje, hebben toen de gok genomen "rechsaf", maar bij de volgende splitsing hing er ook geen pijl, dan maar omdraaien en bij 1ste splitsing "linksaf" kiezen en toen beetje verder weer een pijltje tegengekomenpannekoek wrote: zie ik na het glosso circuit na de oversteek van de grote baan waar twee seingevers stonden ,ong.een 500 meter verder ,toch wel ne pippo bezig met de pijlen weg te halen![]()
gelukkig heeft iedereen er weinig last van gehad ,want heb hier nog niets gehoord .
Daar waren verleden jaar de pijlen ook al verdwenen.pannekoek wrote:vol goeie moed vertrokken ,in de wetenschap dat het koud was en wrschnlk een harde ondergrond en dus een snel toerke kon afhaspelen ,kwamen we al vrij snel bedrogen uit na de splitsing "moeilijk" en "gemakkelijk" zo vettig. en zwaar ,ik kreeg al spijt ,maar terug draaien was ook geen optie.
al wat daar achter kwam was dikke pret ,seingevers op de gevaarlijkste plaatsen en een heel buffet aan de bevoorrading ,
,zie ik na het glosso circuit na de oversteek van de grote baan waar twee seingevers stonden ,ong.een 500 meter verder ,toch wel ne pippo bezig met de pijlen weg te halen
![]()
allee ,weeral ne geslaagde zondag en volgende week naar high street
Post by rumpelsteal »
Ik was hier ook verkeerd gereden. (richting grote baan) Daar lagen de pijltjes op een electriciteitskast. Heb ze dan maar terug gehangen/in't zand gestoken om de juiste richting aan te geven.Johan-b wrote:Bij een lange zandweg die eindigde in een T splitsing hing er geen pijltje, hebben toen de gok genomen "rechsaf", maar bij de volgende splitsing hing er ook geen pijl, dan maar omdraaien en bij 1ste splitsing "linksaf" kiezen en toen beetje verder weer een pijltje tegengekomenpannekoek wrote: zie ik na het glosso circuit na de oversteek van de grote baan waar twee seingevers stonden ,ong.een 500 meter verder ,toch wel ne pippo bezig met de pijlen weg te halen![]()
Ge neemt me de woorden uit de mond!!Speedy G. wrote:Het eerste gedeelte naast het kanaal zoog gewoon alle leven uit uw benen en dat zijn ze jammer genoeg nooit meer te boven gekomen.
Jamaar, als je mij herkent moet je wel iets zeggen ook he, nu weet ik niet wie jij bent, er hing op den duur een heel treintje in mijn wiel precies.rumpelsteal wrote:
Ik was hier ook verkeerd gereden. (richting grote baan) Daar lagen de pijltjes op een electriciteitskast. Heb ze dan maar terug gehangen/in't zand gestoken om de juiste richting aan te geven.![]()
Soit na een zeer vettig begin zwaar rustig richting bevoorrading gereden. Achteraf zwaar afgezien in Jupke zijn wiel (al was het niet voor zeer lang) en op't eind nog wat mannen opgeraapt voor en op het vettig padje. Spaghetti deed deugd en is zeker een plus voor deze toer!
jupke wrote:rumpelsteal wrote:
Edit: Aha, ondertussen weet ik wie je bent. Ook goed gereden toch vond ik maar je hebt je na de bevoorrading wel even opgeblazen denk ik. Toen je loste was je ineens ver achter precies.
Post by Trekkie 800 »