Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
http://www.cyclingfans.com/appel wrote:Iemand die een livestream weet behalve die van sporza (werkt niet op mij ipad)???
Misschien staat er hier wel iets tussen? Daar zocht ik tussen toen ik in het buitenland zat, omdat ik toen ook niet op Sporza geraakte. Was weliswaar ook op pc, maar misschien dat daar wel livestreams tussenzitten die ook ipad werken.
Update: op deze pagina staan verschillende links naar live-uitzendingen. Op mijn laptop werken er drie van de vier (bij die vierde staat er wel nog dat hij "nog niet" actief is...).
NietsHaaike wrote:http://www.cyclingfans.com/appel wrote:Iemand die een livestream weet behalve die van sporza (werkt niet op mij ipad)???
Misschien staat er hier wel iets tussen? Daar zocht ik tussen toen ik in het buitenland zat, omdat ik toen ook niet op Sporza geraakte. Was weliswaar ook op pc, maar misschien dat daar wel livestreams tussenzitten die ook ipad werken.
Update: op deze pagina staan verschillende links naar live-uitzendingen. Op mijn laptop werken er drie van de vier (bij die vierde staat er wel nog dat hij "nog niet" actief is...).
Toch bedankt en moge de beste winnen eh
- den mountenbiker
- Mountainbiker
-
need for speed
- Mountainbiker
Re: hy
Post by need for speed »
zat er toch nie ver naastneed for speed wrote:denk 1 NIELS
2 ROB PEETERS
3 stybar
nijs zal wel zo als altijd wel ergens pech kennen < spijtig genoeg
een kevx uwe dorpgenoot heeft toch gedaan he
- kevx
- Mountainbiker
Re: hy
dju ja de Rob hed een supercross gereden! Ze zen de straat al aant afzetten, tga hier ok een feestje worde peins kikneed for speed wrote:zat er toch nie ver naastneed for speed wrote:denk 1 NIELS
2 ROB PEETERS
3 stybar
nijs zal wel zo als altijd wel ergens pech kennen < spijtig genoeg
een kevx uwe dorpgenoot heeft toch gedaan he
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
nijs moet leren kiezen ge kunt nie alles winnenscaler60 wrote:Alberts superverdiend![]()
![]()
![]()
![]()
Nijs zegd nu dat het mss zijn laatste wk was (vind ik toch wel zielig hoor)
Ja als Nijs wint met overmacht is het goed maar omgekeerd...
(PS: ik heb niks tegen Nijs hoor)
als ik van hem zou ik volgend seizoen maar de helft crossen aandoen
vond juist gene saaie cross was gewoon zalig te zien hoe ieder op zijn eigen manier door zand reed