Zo 29/01/2012 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Achteraf bekeken was dat de ideale tocht geweest om om 6h00 te vertrekken en er een nachttocht van te maken.
Note to myself, volgend jaar vroeg vertrekken :lol:

Niet dat ik eigenlijk last heb gehad op de 30km van teveel volk (8h30 vertrokken)
jacques-de-mtb'er
Mountainbiker

Post by jacques-de-mtb'er »

super tocht,

tja met het getaffel heb ik zelf niet zoveel moeite maar met die mannen die denken dat ze wereldkampioen kunnen worden wel, mensen die zelfs niet roepen dat ze passeren, die niet 'dank u' zeggen.

kan de super-organisatie niets aan doen

p.s ik heb precies geen fotograaf gezien :roll:
Dieter Mertens
Mountainbiker

Post by Dieter Mertens »

Aan allen hartelijk dank voor de komst.

We nemen alle opmerkingen mee naar onze editie van volgend jaar op 27 januari 2013.
Een werkpunt waar we ons zeker gaan over buigen is het parcours, waar we een betere spreiding van de deelnemers zullen proberen te verwezenlijken.
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

nog eens merci aan de militair die me na 31 km terug naar de start bracht...
ketting over getrapt (en t beste was er toch af :-( )
volgend jaar terug maar dan voor de volle 40 km's

proficiat aan de organisatoren.
jean-ke
Mountainbiker

Post by jean-ke »

Ik vond het parcour zeker niet slecht maar om dat zo op te blazen... :roll: en te zeggen 100% off road? #-o Daar had ik mij toch iets anders voor gesteld. Ma kan ook aan mij liggen. :-? Aan de andere deelnemers heb ik mij eigenlijk niet geërgerd vermits ik zelf dikwijls heb moeten wachten op mijn maten. 8) Voor de rest perfect georganiseerd! Alles was zeer goed in een gestoken. =D> Kom bij leven en wel zijn volgend jaar zeker terug.
need for speed
Mountainbiker

hy

Post by need for speed »

jacques-de-mtb'er wrote:super tocht,

tja met het getaffel heb ik zelf niet zoveel moeite maar met die mannen die denken dat ze wereldkampioen kunnen worden wel, mensen die zelfs niet roepen dat ze passeren, die niet 'dank u' zeggen.

mannen die rijen als ne wereldkampioen
mogen toch nog fietsen he
een als ze vandaag tegen iedereen dank u wel moet zeggen pff

vroeger < hé reed ik ook hard maar loste da op door in de winter een bel op fiets te hebben
een als er veel volk was maakte ik er goeie interval van

dacht dat er 2200 rijders waren
als er dan eens niemand een andere hindert kan nie he
ergens in een afdaling lagen ze op hoopje
zelf op de betonne weg met zen 3
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

mooie toertocht, azo plat als ne pannekoek maar leuke singletracks. prima organisatie..veel volk...
Peaches
Mountainbiker

Post by Peaches »

Het was me een tochtje! GPS na de bevoorrading verloren op het 1ste moeilijke stuk en na het tweede moeilijke stuk er pas achtergekomen. Gelukkig had een alerte biker mijn GPS gevonden en kwam mij tegen toen ik terug fietste om te gaan zoeken. Nogmaals bedankt aan deze eerlijke biker!
Kort daarna reed ik op een dreef na de laatste splitsing van de 40km, waar ik een everzwijn van een heuvel zag aanstormen richting het pad. Gelukkig stak hij de dreef 10m voor ons over en was hij even hard van ons geschrokken als wij van hem...
switch87
Mountainbiker

Re: hy

Post by switch87 »

need for speed wrote:
jacques-de-mtb'er wrote:super tocht,

mannen die rijen als ne wereldkampioen
mogen toch nog fietsen he
een als ze vandaag tegen iedereen dank u wel moet zeggen pff

vroeger < hé reed ik ook hard maar loste da op door in de winter een bel op fiets te hebben
een als er veel volk was maakte ik er goeie interval van

dacht dat er 2200 rijders waren
als er dan eens niemand een andere hindert kan nie he
ergens in een afdaling lagen ze op hoopje
zelf op de betonne weg met zen 3
die mogen ook fietsen, maar niet zo gevaarlijk, als ze op die manier willen fietsen moeten ze hunne baanfiets nemen en hun mtb te koop zetten
gendarme cruchot
Mountainbiker

Post by gendarme cruchot »

speciaal vanuit het Brusselse gekomen om te genieten van jullie tracks! Niks maar dan ook niks aan te merken op deze toertocht , enkel fun fun fun!!!

En voor de mensen die zich storen aan het vele volk op deze toertocht: deal with it of blijf weg. Iedereen wil graag rijden op dit mooie parcours.En ze hebben groot gelijk.
Post Reply