Zo 29/01/2012 Turnhout :: Toertocht Onze Hoop

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

mooi toerke gereden hier.
De stukken aan het kanaal in het begin was afzien, maar hetgene dat erna kwam maakte alles goed :lol:
Al bij al een mooie toer ,een goede bevoorrading en de bepijling was ook in orde.
Tot volgend jaar mannen =D>

grtz devil
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Wie had die klei daar gelegd zeg?!? #-o

Maar schoon toerke wel en vlakbij huis. Volgend jaar zijn we er terug dus, lekkere spaghetti ook. :-D

Weet er iemand waar de foto gaan staan?
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Ook ik ben hier komen baggeren.
Het eerste gedeelte naast het kanaal zoog gewoon alle leven uit uw benen en dat zijn ze jammer genoeg nooit meer te boven gekomen.
Ook de aangelegde singletracks en de doorgangen door het veld bolden voor gene meter wat het allemaal erg zwaar maakte voor mij.
Bevoorrading top en ook seingevers op de echt drukke hoofdbanen.

Meer moet dat toch niet zijn.

http://connect.garmin.com/activity/145490198

@jupke --> ik heb u niet gezien man. Uw collega's wel aan de Glosso en dan terug aan tafel. :)
Johan-b
Mountainbiker

Post by Johan-b »

Men xxxxxx zeg, de 1ste stuk naast het kanaal, menne voorvork een ophoping van zand/klei/bladjes/takken, banden vol mee klei zodat ge niks meer grip had, was een goei begin :P .

Gelukkig ben ik daarna weer wa op adem kunnen komen, mooi toerke.
Glosso was ook eens ne keer leuk, kheb dat 2x gedaan (had nen bocht verkeerd genomen waardoor ik de uitrit mistte, haha).

Op het einde dat smal padje naast de velden was effe puur afzien, maar we hebben het weer gehaald 8)

Tot de volgende ;)
v706641
Mountainbiker

Post by v706641 »

na het modder(catchen) heb ik een goeie toer gehad,
goeie bepijling en veilige oversteken.
zou michael zen 2 toerkes gereden hebben?????
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Carta Mundi Boys hebben het ritje ook afgehaspelt.Helaas voor een collega was het al na 10 km afgelopen met een klapband.
De benen waren super maar nie bij iedereen.
Vond er maar één minpuntje in en dat was die diepe gracht waar we door moesten. Hier had wel een palletje mogen liggen i.p.v. die band. Niet dat ik er problemen mee had maar er was een wat oudere man die alle moeite van de wereld had om boven te geraken.
Voor de rest alleen maar positief,lekker vettige stukken, leuke singletracks,goede bevoorrading, lekkere spaggetti en donkere leffe. :-D :-D :-D
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Speedy G. wrote:
@jupke --> ik heb u niet gezien man. Uw collega's wel aan de Glosso en dan terug aan tafel. :)
Ik ben niet samen met de rest gereden, een uurtje later vertrokken met nen andere kameraad.
JVB
Mountainbiker

Post by JVB »

mooi toerke. ben voor de 45km gegaan. na vorig jaar wist ik dat je voor de bevoorrading moest doseren wat goed gelukt is na de bevoorrading lekker kunnen vlammen waardoor ik toch op een aardige 21.2 km/h uit ben gekomen. prima organisatie tot volgend jaar =D> =D> =D>
gertjes
Mountainbiker

Post by gertjes »

Zoals bij alle organisaties van Onze Hoop, was het ook dit keer weer echt in orde.
Ik hou echt niet van slijkdabben, en ben na de eerste splitsing de 25km gaan volgen. Ferm toerke, goed afgepijld,... maar toen ik de commentaren van de andere Bokkespurters hoorde, had ik er al meteen spijt van. :oops: Het tweede deel viel goed mee naar't schijnt. Volgend jaar zeker terugkomen dan hé, voor heel den toer.
De spaghetti achteraf smaakte goed, 't stukske daarna naar Vosselaar berekoud !
Merci Onze hoop, tot volgend jaar ! =D>
jan helsen
Mountainbiker

Post by jan helsen »

Allen bedankt om te komen fietsen.
Ik ben blij te lezen dat jullie ondanks het eerste gedeelte dat er best zwaar bij lag toch hebben genoten van onze mooie omgeving.

De foto's komen op onze club web-site. www.onzehoop.be

Maar dat kan nog wel enkele dagen duren.
Ik moet eerst nog naar onze lieftallige fotografe, alhoewel dat dat natuurlijk geen probleem is.
En dan nog naar de web-site beheerder brengen.
Die kerel is zopas op pensioen en hoort reeds bij de groep die geen tijd heeft :-D :-D, die moet fietsen hé.
Maar ze komen er op.
www.onzehoop.be
Post Reply