Zo 29/01/2012 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Uiteindelijk toch leopoldsburg boven huldenberg gekozen. heb er een mooie trainingstocht van gemaakt (86km bij thuiskomst). Toch een beetje op men honger gebleven, had zeker voor het eerste deel meer singletracks verwacht, 2de deel vond ik veel leuker, maar als er singletracks waren, was het veelal aanschuiven door de grote opkomst :-? Voor de rest was alles perfect in orde =D> =D> maar 99% offroad :-k :wink:
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

Dit was top, echt alles was tot in de puntjes georganiseerd en nog een prachtig parkoer erbij. Spijtig dat we weer een jaar moeten wachten nu... Mss een zomertocht organiseren ? :wink:
switch87
Mountainbiker

Post by switch87 »

Kurt Dewelf
Mountainbiker

Post by Kurt Dewelf »

Vandaag rond kwart na 9 van start gegaan. Zo mogen er nog tochtjes komen...hoe sneller hoe beter! :-D Vlotte inschrijving, goede uitgebreide bevoorrading en leuk parcour. Het volk en files waren te verwachten maar het minpuntje voor mij was dat er teveel voorbijsteken waar ik zelf bijna geen plaats heb. Wacht dan op een bredere strook aub!

PS: ik zag iemand foto's maken was dit iemand van de organisatie, zo ja, waar komen deze te staan?

Till next year
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

peterke1974
Mountainbiker

Post by peterke1974 »

Hele mooie tocht. Perfecte organisatie, maar zoals al eerder gezegd, ze hebben natuurlijk wel alles voor handen.
Wel veels te veel volk voor mij. Heb me dan maar beperkt tot rustig meecruisen in het lint.
switch87
Mountainbiker

Post by switch87 »

Kurt Dewelf wrote:Vandaag rond kwart na 9 van start gegaan. Zo mogen er nog tochtjes komen...hoe sneller hoe beter! :-D Vlotte inschrijving, goede uitgebreide bevoorrading en leuk parcour. Het volk en files waren te verwachten maar het minpuntje voor mij was dat er teveel voorbijsteken waar ik zelf bijna geen plaats heb. Wacht dan op een bredere strook aub!

PS: ik zag iemand foto's maken was dit iemand van de organisatie, zo ja, waar komen deze te staan?

Till next year
http://www.mijnalbum.be/Album=VQWZ4UBW&Foto=REZM4Z64
daar zuden de fotos om 6 uur vanavond op moeten staan
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

Nagenieten kan je via het filmpje :

of via www.dabbers.be
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Dubbel gevoel :-?
Het is ongetwijfeld een schitterend parkoers, maar ik kan niet echt zeggen dat ik me geamuseerd heb. Letterlijk van de eerste tot de laatste kilometer in file gereden en daar was niks plezant aan. Op een paar brede lanen na, nergens vlot kunnen doorrijden, overal getaffel :(

Geen verwijt aan de organisatie, hier kunnen zij niks aan doen.
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Laat mij nog even mijn vorige reactie verduidelijken : ook zeker geen verwijt aan andere deelnemers. Het is niet doordat sommigen te traag reden ofzo, want ik ben zelf absoluut gene rappe. Maar het probleem was gewoon de overdreven massa.
Post Reply