wat een supertocht!!!!
niet gewoon zo goed verzorgd!
Zo 29/01/2012 Leopoldsburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vertrokken om 8u30, maar voor mij veel te veel volk om van deze tocht te kunnen genieten. Zoveel singeltrack heeft als gevolg dat je altijd maar moet treintje rijden... en dat ben ik snel beu.
Je kan amper eens doorrijden, altijd maar taffelen taffelen taffelen... jammer.
De organisatie was wel top! Echt ongelofelijk, wat een zaal, wat een parking, wat een bevoorrading WOW. (maar ze hebben/krijgen het materiaal dan ook)
Je kan amper eens doorrijden, altijd maar taffelen taffelen taffelen... jammer.
De organisatie was wel top! Echt ongelofelijk, wat een zaal, wat een parking, wat een bevoorrading WOW. (maar ze hebben/krijgen het materiaal dan ook)
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Was een super mooie toer. Lekker veel single tracks, leuke klimmekes, duidelijke afpijling, ...
Bevoorrading was ook dik in orde en zeer veel keuze!!
Ook even vermelden dat de zelfgemaakte suikerwafels de max waren!
Was meer 1 minpuntje vandaag eigenlijk en dat was dat iedereen wist dat deze toer de moeite was en er bijgevolg te veel volk was. Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar aantal!
Anderzijds heeft de organisatie dit wel goed opgevangen: aan de bevoorrading was het heel druk maar je kon gerust iets nemen zonder lang aan te schuiven en ook de bikewash ging goed vooruit!
Dat het aanschuiven was op de single tracks, dat kan de organisatie niet opvangen en gaan we hier dus ook niks slecht over zeggen!
Had hier trouwens ook maar enkel last van in het begin, onderweg nog vrij goed kunnen doorrijden.
Heb toch nog 1 kleine opmerking: vond het wel leuk dat er een onderscheid tussen makkelijk en moeilijk werd gemaakt, maar moet nu wel zeggen dat ik de moeilijke stukken niet 'echt' moeilijk vond. Het eerste stuk moeilijk vond ik zeker niet moeilijker dan de hellingen vlak na de bevoorrading. Het 2de stuk moeilijk was eigenlijk gewoon zwaar.
Maar dit is maar een kleine opmerking want was wel een leuk idee!
Zoals je kan lezen heb ik echt wel genoten en zal ik volgend jaar ook weer van de partij zijn!
Goe bezig mannen!
Was meer 1 minpuntje vandaag eigenlijk en dat was dat iedereen wist dat deze toer de moeite was en er bijgevolg te veel volk was. Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar aantal!
Anderzijds heeft de organisatie dit wel goed opgevangen: aan de bevoorrading was het heel druk maar je kon gerust iets nemen zonder lang aan te schuiven en ook de bikewash ging goed vooruit!
Dat het aanschuiven was op de single tracks, dat kan de organisatie niet opvangen en gaan we hier dus ook niks slecht over zeggen!
Had hier trouwens ook maar enkel last van in het begin, onderweg nog vrij goed kunnen doorrijden.
Heb toch nog 1 kleine opmerking: vond het wel leuk dat er een onderscheid tussen makkelijk en moeilijk werd gemaakt, maar moet nu wel zeggen dat ik de moeilijke stukken niet 'echt' moeilijk vond. Het eerste stuk moeilijk vond ik zeker niet moeilijker dan de hellingen vlak na de bevoorrading. Het 2de stuk moeilijk was eigenlijk gewoon zwaar.
Zoals je kan lezen heb ik echt wel genoten en zal ik volgend jaar ook weer van de partij zijn!
Goe bezig mannen!
- switch87
- Mountainbiker
onderscheid tussen moeilijk en gemakkelijk was idd leuk, op het begin veel aanschuiven bij het "moeilijke" maar tegen het einde wist wel iedereen wat zijn/haar limiet was en was ik zelfs letterlijk alleen op het moeilijke :D De allerlaatste moeilijk heb ik wel ook overgeslaan, want dat zag er eerder uit als een modderpoel zonder al te veel technisch.Speedy Pinegel wrote:Was een super mooie toer. Lekker veel single tracks, leuke klimmekes, duidelijke afpijling, ...
Goe bezig mannen!
T was een echte toffe tocht, eigenlijk niets op op te merken, en weer goed kunnen lachen met een paar van die mannen die denken dat het een wedstrijd is en dan op hun gezicht gaan omdat ze zich niet kunnen intomen en iedereen op de meest ongewenste en riskante plaatsen proberen in te halen
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
genoten van alles
tot ik op de tweede moeilijk/makkelijk mijn dochter kwijtspeelde
. Drie keer verder gereden en terug naar die stoken maar haar niet meer gezien.
Slechte afspraken gemaakt
.
Daarom dank aan de persoon die mijn dochter heeft meegenomen tot aan de afspuitstand
en daar heeft ze dan gebeld en kon ik ook verder rijden.
Volgende keer beter afspreken is dus de boodschap.
Slechte afspraken gemaakt
Daarom dank aan de persoon die mijn dochter heeft meegenomen tot aan de afspuitstand
Volgende keer beter afspreken is dus de boodschap.