In't Limburgs bos....
Zo 29/01/2012 Leopoldsburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
De Dabbers zijn ook weer met ne man of 10 aanwezig, inclusief filmdabber. 
Vorig jaar deze tocht ook gereden en volop genoten.
http://www.dabbers.be/20110313-MTB-toer ... sburg.html
www.dabbers.be
Vorig jaar deze tocht ook gereden en volop genoten.
http://www.dabbers.be/20110313-MTB-toer ... sburg.html
www.dabbers.be
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
- Schijfrem
- Mountainbiker
Ik ga het ook zo doen, heb Huldenberg al verschillende keren gereden en deze nog nooit. 100% puur op ABL terrein wil ik niet missen.Phille81 wrote:Ik heb zitten twijfelen tussen deze toertocht en die van Huldenberg, maar ik ga toch komen rijden in Leopoldsburg vanwege de exclusiviteit van het parcours.
De volgende 2 weken zijn er toch 2 andere toertochten in het Leuvense : Pellenberg en Heverlee...
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
huldenberg <-> leopoldsburg..Waarom is kiezen zo moeilijk 
Anderzijds, eindelijk een organisatie die een fietsafspuitstand voorziet op de bevoorrading (voor de ketting en tandwielen dan toch)

Anderzijds, eindelijk een organisatie die een fietsafspuitstand voorziet op de bevoorrading (voor de ketting en tandwielen dan toch)
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Ook al verschillende keren Huldenberg "gedabt"...en zoals hierboven al vermeld kunnen we de volgende weken nog HM's halen en morgen genieten van "ons belastingsgeld"Schijfrem wrote:Ik ga het ook zo doen, heb Huldenberg al verschillende keren gereden en deze nog nooit. 100% puur op ABL terrein wil ik niet missen.Phille81 wrote:Ik heb zitten twijfelen tussen deze toertocht en die van Huldenberg, maar ik ga toch komen rijden in Leopoldsburg vanwege de exclusiviteit van het parcours.
De volgende 2 weken zijn er toch 2 andere toertochten in het Leuvense : Pellenberg en Heverlee...
Ik denk dat ze die afspuitstand beter naar Huldenberg verhuizen, want hier gaat ge hem niet nodig hebbenGhost-biker wrote:huldenberg <-> leopoldsburg..Waarom is kiezen zo moeilijk
Anderzijds, eindelijk een organisatie die een fietsafspuitstand voorziet op de bevoorrading (voor de ketting en tandwielen dan toch)![]()
![]()