sandman bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

saiko wrote: Is allemaal nog beetje proberen en testen in het begin.
50% v/d leute v/d fatbike
hopelijk volgende week terug op fit om te fietsen
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Tot straks aan de schorre!
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

Schone track om te testen daar! Denk dat menig toertochtrijder daar serieus staat te vloeken als ik de opstoppingen op sommige TT's al bekijk :lol:

Plezant om eens een klapke te doen met de man achter het verhaal en de volledige line-up te aanschouwen: ferm gerief, maar dat wisten we al langer natuurlijk!
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

Ook een testritje gemaakt in de Schorre. Leuk speelgoed, die Sandman =D> . Ook nog een klapke gedaan met Koen i.v.m een biketrip naar Spanje die op stapel staat. Dat komt wel in orde als ik de man daarover hoor vertellen.
grt,
bip bip
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ben ook eens gaan testen. Inderdaat leuk speelgoed en een schoon parkoerke aleen lag de track iets te vettig naar mijn mening
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Was echt een mooie ervaring om eens een Sandman te proberen. Parcours was wel een lange vettige klei zooi, zelf met de Sandman was het glijden bij momenten. Toch goed geamuseerd!

Image
dirk999bis
Mountainbiker

Post by dirk999bis »

Ik vind nergens het gewicht van de fietskes op hun nieuwe site? Of kijk ik er ergens over?
toms
Mountainbiker

Post by toms »

dirk999bis wrote:Ik vind nergens het gewicht van de fietskes op hun nieuwe site? Of kijk ik er ergens over?
Als ik de foto hierboven bekijk zal het gewicht toch wel serieus tegenvallen denk ik. :wink:
Voor de trotse eigenaars van een sandman: ik heb me laten wijs maken dat de sneeuw op komst is, veel plezier.
toms
Mountainbiker

Post by toms »

Jammer dat er een maximum toegelaten breedte van banden is bij het veldrijden anders hadden de belgen morgen een 'geheim' wapen in de strijd om Stybar te verslaan.
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

dirk999bis wrote:Ik vind nergens het gewicht van de fietskes op hun nieuwe site? Of kijk ik er ergens over?
Wij hebben er een paar aan de haak gehangen, maar het was te donker om een fatsoenlijke foto te maken. Ben alweer vergeten hoeveel het was.
Post Reply