Zo 29/01/2012 Ingelmunster :: 6° Wintertoertocht Der Brigand

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mx#41
Mountainbiker

Post by mx#41 »

Aanwezig voor mijn thuismatchske :bounce:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

dit jaar niet sorry duorace te bredene :bounce: :bounce:
BBjaske
Mountainbiker

Post by BBjaske »

slooverke wrote:Hier mag ik zeker niet ontbreken want dit is toch wel één van mijn top favoriete streken om te biken, met vele mooie technische stroken!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Zitten alle gekende stroken erin alsook het crossparcours te Ooigem???? Dat zou super zijn, met hopelijk mijne nieuwe 29 er bike die normaal deze week wordt geleverd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
Crossparcours in Wielsbeke zal er in die mate van het mogelijke (nog wat het weer afwachten van de komende dagen) waarschijnlijk bij zijn, evenals Ooigem bos [-o< [-o< [-o<
Natuurlijk kunnen wij er op dit moment van het jaar niet alle technische zones insteken wegens de regen van de voorbije dagen #-o #-o #-o
Hopelijk kan alles wat opdrogen de komende :roll:
maar wees gerust, je zal zeker aan je trekken komen en het zal geen modderparcours zijn, alles zou goed tot zeer goed berijdbaar moeten zijn, volgens onze laatste controle 8)
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

BBjaske wrote:
slooverke wrote:Hier mag ik zeker niet ontbreken want dit is toch wel één van mijn top favoriete streken om te biken, met vele mooie technische stroken!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Zitten alle gekende stroken erin alsook het crossparcours te Ooigem???? Dat zou super zijn, met hopelijk mijne nieuwe 29 er bike die normaal deze week wordt geleverd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
Crossparcours in Wielsbeke zal er in die mate van het mogelijke (nog wat het weer afwachten van de komende dagen) waarschijnlijk bij zijn, evenals Ooigem bos [-o< [-o< [-o<
Natuurlijk kunnen wij er op dit moment van het jaar niet alle technische zones insteken wegens de regen van de voorbije dagen #-o #-o #-o
Hopelijk kan alles wat opdrogen de komende :roll:
maar wees gerust, je zal zeker aan je trekken komen en het zal geen modderparcours zijn, alles zou goed tot zeer goed berijdbaar moeten zijn, volgens onze laatste controle 8)
Ik hoop dat het goed "berijdbaar" is, want na het onder alle omstandigheden goed berijdbaar van afgelopen zondag te Egem, denk ik vanaf nu daar het mijne van!!!!! :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
simon sez
Mountainbiker

Post by simon sez »

is die inschrijving op Ter Borght dan? :wink:
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Zal hier ook terug starten. Altijd fun in Ingelmunster :bounce:
BBjaske
Mountainbiker

Post by BBjaske »

simon sez wrote:is die inschrijving op Ter Borght dan? :wink:
De inschrijving is zeker niet in Ter Borcht (Meulebeke) [-X
maar wel in het sportstadion van Ingelmunster :wink:
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

#-o #-o #-o Is ter ep den 52km oek moar 1bev. :bounce: :bounce: :bounce: ????????

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Ga morgen in Jabbeke rijden. Kan hier spijtig genoeg niet aantreden. :(
BertDel
Mountainbiker

Post by BertDel »

zijn er mogelijkheden om een bike te huren?
Post Reply