knap jong.
Jan
Cube elite super HPC team 2012
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Wettelbeir
- Mountainbiker
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
-
Maarten123
- Mountainbiker
Post by Maarten123 »
Prachtige fiets vind ik.
Sommige mensen hunne smaak ligt nu eenmaal bij veel kleuren.
Zoals gewoonlijk, met de grijze massa mee gaan in de wereld is ook maar niks. Als ge naar dit fietske kijkt wordt ge al vrolijk van de kleur en krijgt ge zin om te bike. Nu nog het zonneke en alles is goed
Sommige mensen hunne smaak ligt nu eenmaal bij veel kleuren.
Zoals gewoonlijk, met de grijze massa mee gaan in de wereld is ook maar niks. Als ge naar dit fietske kijkt wordt ge al vrolijk van de kleur en krijgt ge zin om te bike. Nu nog het zonneke en alles is goed
Dit vat het wel samen ja!! Nu nog een dosis meligheid erbij en we kunnen naar 't circusRVH wrote:
Spannend verhaal hiere!
Nu nog mijn gedacht, KCNC-bouten zitten na een tijd serieus vast, dat alu is te zacht en klemt te veel. Ik ben wel benieuwd naar plastieken boutjes? Heb je daar geen foto van?
Maar je hebt wel chance met deze fiets he!: Hoe meer kleur hoe rapper em rijdt!
En nog een bijkomend nadeel, is een kleine maat inbus dus kun je er niet zoveel kracht op zetten. Moet straks bij mij 3 cranks de bladen wisselen (met kcnc boutjes) tzal weer leuk wordenBatiatus wrote:Dit vat het wel samen ja!! Nu nog een dosis meligheid erbij en we kunnen naar 't circusRVH wrote:
Spannend verhaal hiere!
Nu nog mijn gedacht, KCNC-bouten zitten na een tijd serieus vast, dat alu is te zacht en klemt te veel
- RVH
- Mountainbiker
Nooit van vet gehoord ?
Het is niet mijn probleem dat men blijkbaar alles probeert vast te lijmen i.p.v. wat vet aan de draad te doen, dat heeft me in nog geen 30 jaar problemen opgeleverd, dus so what ?
KCNC voldeden zeker aan men verwachtingen met het nodige vet aan de draad.
Ik laat wel weten als het niet zo zou zijn.
Het is niet mijn probleem dat men blijkbaar alles probeert vast te lijmen i.p.v. wat vet aan de draad te doen, dat heeft me in nog geen 30 jaar problemen opgeleverd, dus so what ?
KCNC voldeden zeker aan men verwachtingen met het nodige vet aan de draad.
Ik laat wel weten als het niet zo zou zijn.
Vorige week mijn bladboutjes van SRAM er ook eens afgehaald na een jaar gebruik en zonder problemen los gekregen. Ik begrijp waarom jij denkt dat ze van plastic zijn maar toch zijn ze van alu (volgens mij dezelfde set als die van jou). Er zat inderdaad groene locktite op maar toch ging deze makkelijk los. Maargoed als jij jezelf veiliger voelt op deze manier is het natuurlijk prima. Het is maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn 
Inmiddels de fiets al goed vies gemaakt? Topic is een beetje dood aan het bloeden
Zeker nu je alle foto's hebt verwijderd. Waarom is dat? Weinig Showroom meer nu.
Inmiddels de fiets al goed vies gemaakt? Topic is een beetje dood aan het bloeden