Za 04/02/2012 Sijsele :: De acht van Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
ploppertje
Mountainbiker

Za 04/02/2012 Sijsele :: De acht van Sijsele

Post by ploppertje »

Voor de zeventiende maal organiseert WTC Olympia Sijsele hun wintermountainbiketocht: De Acht van Sijsele!

We vinden er een afwisselend en steeds uitstekend uitgepijld parcours terug in en rondom Sijsele. Na de start rijden we via de oude spoorwegbedding naar Maldegem-Donk. Verder rijden we achtereenvolgens naar De Geite, Oedelemberg, 't Maandagse, 't bosgebied Ryckevelde, met het Militair domein in Ryckevelde!
De bevoorrading is gelegen rondom Oedelemberg en daar is er naast het buffet en sportdrank om jullie te dienen ook nog lekkere warme soep!
Voor de Dames is er dit jaar een toilet voorzien en voor de heren een echte pispaal!
Zoals ieder jaar trachten we de mountainbikers te verwennen met een max. aan bos- en veldwegels (70% off-road), die ten allen tijde goed berijdbaar zijn. :-D :-D :-D

Start en Aankomst :
Gemeentelijke Turnzaal aan het Lindenplein te 8340 Sijsele (GPS: Kloosterstraat te 8340 Sijsele)

Starturen en afstanden:
08:00 uur tot 14:00 uur voor de 47 km
08:00 uur tot 14:30 uur voor de 37 km
08:00 uur tot 15:00 uur voor de 27 km

Inschrijvingsprijs:
2,5€ voor aangeslotenen (VBR/VWB, NTFU of WBV)
3,5€ voor niet-aangeslotenen

Dicht bij de start -en aankomst zijn er enkele ruime parkings gelegen. Na de rit kun je genieten van onze afspuitinstallatie om je fiets terug operationeel te maken voor de volgende ritten.
We hebben voldoende kleedkamers met warme douches voor Dames en voor Heren (gemengd is er dit jaar nog niet bij [-X )
Na de rit krijgt iedere een deelnemer een hot-dog en kan men genieten van de uitgebreide bar, dit door ons uiterst gediplomeerd bar-personeel.

Zo dat was een klein voorsmaakje. In de loop van de volgende weken zullen er nog specifieke updates volgen, met exacte afstanden (xx.xx% off-road, xx.xx% kasseien en xx.xx% road; gps gemeten) en nog andere nuttige weetjes...

Voor de facebookers onder ons:

Zo nu wens ik jullie nog een 14-dagen mtb-plezier alvorens ons Sieseele te bezoeken 8) 8) 8)
Nicholas^^
Mountainbiker

Post by Nicholas^^ »

Aanwezig :-D
breydelzoon k
Mountainbiker

Post by breydelzoon k »

ook enkele breydelzonen en dochters aanwezig een week voor onze eigen organistie .

Polder vtt 2012

11/02/2012

Info op www.wtcdebreydelzonen.be

Startplaats: Kon. Atheneum
Daverlostraat 132 Assebroek

Van 8:00u. tot 14:30u. voor de 25 km
Van 8:00u. tot 14:00u. voor de 50 km

Verhuur mountainbikes:
Reserveren bij Eddy Vandevijvere
051/656688 of 0477342456
Eddy.vandevijvere@skynet.be
young wtc olympiatje
Mountainbiker
Location: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....

Post by young wtc olympiatje »

Nicholas^^ wrote:Aanwezig :-D
Azo moet da hé Nicholas! :lol:
Beetje trainen voor de strandrace =D>
stumpjumpertje
Mountainbiker

Post by stumpjumpertje »

Aanwezig!
ploppertje
Mountainbiker

Begin van de echte voorbereiding!!

Post by ploppertje »

Vanaf morgen gaat mijn congé in, dus... Voorbereiding voor de Acht van Sijsele!!! Want ik sta te :bounce: :bounce: van ongeduld.

Morgen en overmorgen is de controle van materiaal en toch een aantal bosjes opkuisen + wat single tracks aanmaken. Wanneer ik 's avonds goed en wel bij me thuis kom zal ik wel enkele foto's posten.

Dit weekend zijn er nog een aantal mtb-tochten, waar we aanwezig zullen zijn om dan vanaf maandag er volledig in te vliegen...

Het effectieve uitpijlen gebeurt maar in deel 2 van volgende week, wegens:
1/ jacht in sommige bossen tot 31/01/2012
2/ uitdrukkelijke vraag van de privé-eigenaars
3/ het nog een verassing moet blijven
4/ ...

Ik zou zeggen zet jullie fiets al klaar, gebruik hem bij één of meerdere mtb-tochten dit weekend, zodat hij goed voorbereid op 04 februari aan onze tocht kan beginnen :-D :-D

Tot de volgende!
W.T.C.OOTJE
Mountainbiker

Post by W.T.C.OOTJE »

De spanning stijgt. Dit vooral bij de organisatoren. De weersvoorspellingen zien er (voorlopig) goed uit. Koud maar droog! Zo moeten we het hebben. We bestellen alvast enkele tientallen liter soep extra =D>
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

telkenjare ga ik hier tevreden naar huis...dus waarom zou ik hier niet terugkomen :roll: vriendelijke mensen,goede bevoorading en een mooie toertocht.Ge moogt mij op de gastenlijst zetten...ne hond met zijn gevolg!! :wink: tot dan...
dingo 8)
ploppertje
Mountainbiker

Post by ploppertje »

De beloofde foto's van de opkuis van de laatste dagen kun je vinden op de facebook-pagina.
Dit is de link:

Het parcour ligt er DROOG bij en met de vorst van deze week zal het dus nog beter bijliggen :lol: :lol: :lol:

Ik moet zeggen dat de privé-bosjes er schitterend bijliggen, geen sparappel meer te vinden na onze doortocht... :P
Iben
Mountainbiker

Post by Iben »

Aangezien dat ons vader nie mee kan kom ik met een maat van me deze tocht rijden. Anders zit ik toch maar stil en tis niet ver dusja :-D De eerste keer dat ik deze tocht ga rijden en kben benieuwd :D
Post Reply