hier wordt het 95% zeker Hamme, met fiets vertrekken van thuis uit en rustig opbouwen naar de lente toe. Weet er iemand toevallig hoe het zit met dat stuk naast de N41 waar ze die bomen aan het wegdoen zijn? Vroeger kon je zo onder de brug richting singletrack langs mooi stukje...vdvalain wrote:Waar brengt ons dit weekend ?
mtb colega gezocht regio Hamme
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
- vdvalain
- Mountainbiker
Zaterdag rijden we den TT Jabbeke of TT Lommel zal pas vrijdag beslist worden ( het weer )
Zondag rijden we TT Hamme en om verder af te spreken :
Om 08.30 uur bij Nico om daar eerst ne warme choco of ne gluwhein naar binnen te kappen hé Nico ???
Of om 08.45 uur aan de start .
BerggeitCasualFietser vanwaar komt gij en om welk uur zo jij er kunnen zijn aan de start ?
Zondag rijden we TT Hamme en om verder af te spreken :
Om 08.30 uur bij Nico om daar eerst ne warme choco of ne gluwhein naar binnen te kappen hé Nico ???
Of om 08.45 uur aan de start .
BerggeitCasualFietser vanwaar komt gij en om welk uur zo jij er kunnen zijn aan de start ?
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Ben van Tielrode, normaal tegen half negen a negen uur aan de start, moet ik nog eens bespreken met mijn maat en evt broer (als die meegaat)vdvalain wrote:Zaterdag rijden we den TT Jabbeke of TT Lommel zal pas vrijdag beslist worden ( het weer )![]()
Zondag rijden we TT Hamme en om verder af te spreken :![]()
Om 08.30 uur bij Nico om daar eerst ne warme choco of ne gluwhein naar binnen te kappen hé Nico ???![]()
![]()
![]()
Of om 08.45 uur aan de start .![]()
![]()
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
stond zondagmorgen te wachten aan de Mirabrug op mijn copain voor de tt van hamme, tot er een jongedame aan kwam rijden en vol enthousiasme vroeg of ik de persoon was die de avond ervoor al om acht u in zijn bed ging liggen,. Ik moest de jongedame ontgoochelen en beetje later kwam haar bikepartner aanzetten. Vond het wel grappig. Altijd welkom voor een trainingstocht :D
- vdvalain
- Mountainbiker
TT's
Hoi Bikers ,
Ik zal een paar weken afwezig zijn om mee te rijden op de TT's
Ik ben namelijk bezig met het volgen van een trainingsschema van
Smart Cycling
( trouwens nen echte aanrader voor wie eens een conditietest wil doen ) na een Lactaattest kreeg ik een gepersonaliseerd trainingsschema op mijn conditie geschreven en die ben ik aan't volgen .
Daarom dit berichtje want ik moet op Zaterdag & Zondag duurtraining doen en daar past nen TT echt niet tussen .
Maar zal zeker klaarstaan voor de grote marathons die er zullen aankomen
Laat maar hier iets weten waar jullie gaan rijden mss passeer ik daar wel eens ?

Ik zal een paar weken afwezig zijn om mee te rijden op de TT's
Ik ben namelijk bezig met het volgen van een trainingsschema van
Smart Cycling
Daarom dit berichtje want ik moet op Zaterdag & Zondag duurtraining doen en daar past nen TT echt niet tussen .
Maar zal zeker klaarstaan voor de grote marathons die er zullen aankomen
Laat maar hier iets weten waar jullie gaan rijden mss passeer ik daar wel eens ?