Zo 22/01/2012 Sint-Denijs :: Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Taghonske
Mountainbiker

Post by Taghonske »

Zondag rond 9u vertrokken met nog enkele zewieties. Het eerste uurtje was opt gemak om de ploegmaats wat te sparen, maar vanaf de splitsing voor de 61 km heb ik me volledig kunnen uitleven. Opmerkelijk was dat ik op de volledige lus van de 61km moederziel alleen rond reed. Ik heb het niet aan mijn hart laten komen, want het was genieten op de St-aubert. Het was een verrassend mooie tocht met ongelooflijk goede bevoorradingen en een knappe organisatie.

Dus...

I'll be back next year!!!
Thomsas
Mountainbiker

Post by Thomsas »

bubo wrote:Beste deelnemers,

We kunnen de verwarring wel ergens begrijpen ook al deden we ons best om deze zo miniem mogelijk te houden. De pijlen zijn voor ons toch duidelijk verschillend. Kiwanies=wit bordje met gespoten oranje pijl. Krierecrossers=oranje fluopijl met opschrift Seyns-Taelman. Wanneer je aan het rijden bent kunnen we ook begrijpen dat dit wel wat verwarring brengt maar als je al jaren op een bepaalde datum organiseert, alles bijna een jaar op voorhand aanvraagt aan de gemeentes en dergelijke en je merkt dan dat een andere organisatie (15 km van St.Denijs) dezelfde streek komt opzoeken….kunnen wij hier niet veel aan doen. Sorry mannen!! We deden wat we konden. Volgende editie zullen we organiseren op een andere datum zo vermijden we dubbel parcours met de Kiwanies en met Kortrijk-Velofolies die ook in dezelfde streek actief is. Op deze manier is iedereen geholpen denk ik. Volgende wintertocht zal op 23 december 2012 zijn en vergeet onze zomertocht te Otegem niet op 1 juli.
Laat het vooral niet aan je hart komen. Bedankt voor de moeite die jullie in de tocht gestoken hebben, het wordt toch ieder jaar moeilijker en moeilijker om iets te organiseren... Ook jullie verontschuldigingen getuigen van veel klasse!

Tot volgend jaar voor een volledige toertocht! :wink:

PS: wat een saaie tocht was die van kiwanis trouwens...
Emanuello
Mountainbiker

Post by Emanuello »

zanneis wrote:
Emanuello wrote:
zanneis wrote: Reed je met een crossfiets ?
Ja , ben met de crossvelo gekomen. kheb overal goed kunnen doorrijden buiten de afdaling die we 2maal aangingen ... daar heb ik me de 2de keer me laten vangen, die stenen die daar in de grond zitten hebben me plat vannachter gezet. maar overal elders had ik, zoals iemand hier eerder al tipte, eerder een voordeel met de crossfiets dan met de MTB.... altahns das mijn indruk. khad dit wel niet moeten proberen vorige week in kluisberegen , tenzij ik dertig bandjes zou willen steken....
twas alleszins dikke fun!!
Crossfiets en lang haar ?
Dan heb je ons (viertal Steenbakkers) een paar keer voorgestoken, en wij jou toen je plat stond op dat stuk dat we dubbel reden :wink:
Ja da kan , kheb mannen van moen zien rijden zondag, als ik ng es steenbakkers zie rijden zal ik es uitkijken naar u, kan ik nog es iemand van het forum ontmoeten....

en van dat lange haar hé , als ik ooit es cycling merch vin van slayer of dergelijk zwaar metaal.... :-D
bubo
Mountainbiker

Post by bubo »

foto's staan op onze site www.krierecrossers.be
en ook nog een fotoreeks op

https://picasaweb.google.com/1109947750 ... 2201201202

groeten.
jeroenie
Mountainbiker

Post by jeroenie »

Emanuello wrote:
zanneis wrote:
Emanuello wrote: Ja , ben met de crossvelo gekomen. kheb overal goed kunnen doorrijden buiten de afdaling die we 2maal aangingen ... daar heb ik me de 2de keer me laten vangen, die stenen die daar in de grond zitten hebben me plat vannachter gezet. maar overal elders had ik, zoals iemand hier eerder al tipte, eerder een voordeel met de crossfiets dan met de MTB.... altahns das mijn indruk. khad dit wel niet moeten proberen vorige week in kluisberegen , tenzij ik dertig bandjes zou willen steken....
twas alleszins dikke fun!!
Crossfiets en lang haar ?
Dan heb je ons (viertal Steenbakkers) een paar keer voorgestoken, en wij jou toen je plat stond op dat stuk dat we dubbel reden :wink:
Ja da kan , kheb mannen van moen zien rijden zondag, als ik ng es steenbakkers zie rijden zal ik es uitkijken naar u, kan ik nog es iemand van het forum ontmoeten....

en van dat lange haar hé , als ik ooit es cycling merch vin van slayer of dergelijk zwaar metaal.... :-D
Image

Vorige week ook daar gereden, en ik heb ook misreden.
Maar niet aan die andere pijltjes, al twijfelde ik daar effe!
ik had de 45 voor ogen na de bevoorrading, wegen nog lekkere beentjes, maar toen ik uit het steegje kwam, net voorbij die paaltjes waar je moest tussen slalommen, moest je de weg over terug een steegje in, en daar ben ik rechts gereden, omdat er anderen net voorbij reden, en ik deze gewoon gevolgd ben tussen die sparren en den draad. dus een extra luske gedaan, die toch zwaar doorwoog op het einde! uiteindelijk nog de laatsten berg ook beklommen, al had ik dat beter niet meer gedaan wegens verkrampte dijen!
prachtige tocht, prachtig weer, perfecte bevoorrading, inschrijving en fietsparking ideaal, enkel de locatie van de douche's ten opzichte van de inschrijving was minder, en heb de douche dan maar gelaten voor wat het was!
tot volgend jaar!
Post Reply