ja de prijzen beginnen te vallen, nys : bk
pauwels : wb
............ : wk
pauwels ? : gva
nys ? : supperprestige
wk word allesins spannend, wie word wereldkampioen ?
mijn top :
nys (al begin ik nu te twijfelen)
stybar
pauwels
albert
meeuwsen
Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- devil biker
- Mountainbiker
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
In Zonnebeke heb ik hem ook geen risico zien nemen: ze moesten daar 4-5 keer een beekje door en het was de enige die ALTIJD al lopen de boel oploste. Nochtans, met zijn techniekMister No Chaïn wrote:Nys heeft vandaag afgezien ... zo nooit boven een hartslag van 170 mogen komen, das tegen zijn natuur
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
ik had ook die indruk Stybar daarentegen gaf alles dus Kevin heeft de zegee zeker niet kado gehad Niels deed zijn pecies wel moeite maar veel heeft het niet opgebracht ... misschien mocht die 180bpmhalenEmperor of the Mud wrote:In Zonnebeke heb ik hem ook geen risico zien nemen: ze moesten daar 4-5 keer een beekje door en het was de enige die ALTIJD al lopen de boel oploste. Nochtans, met zijn techniekMister No Chaïn wrote:Nys heeft vandaag afgezien ... zo nooit boven een hartslag van 170 mogen komen, das tegen zijn natuur... Reed op een gegeven moment al fluitend het gat op Sven VTH dicht, maar liet hem daarna weer rijden. Slim gezien, zo kwam ie niet op het podium en kon ie meteen naar zijn camion (wat hij dus ook deed). Vandaag was gewoon zijn start belangrijk volgens mij. Als je al een paar keer WB gewonnen hebt, en nog maar 1x WK, EN dat parcours is iets naar je hand, dan is de keuze vlug gemaakt, toch? Zeggen dat je slecht is de truc vn de oude vos: er gaan er van de week wel nog een paar zeggen dat ze niet in form zijn, denk ik...
podium zal wel voor 2 belgen en stybar zijn misschien lukt het eindelijk eens voor nys maar 't zal niet evident ziijn
- Foxy
- Mountainbiker
Pauwels liet in het interview zelfs weten dat het WK hem niet interesseert... Hij begint ook al de trucen van de foor te kennen
Ik hoop dat Stybar opnieuw wereldkampioen wordt en dat hij volgend jaar nog in het veld te vinden is... Nu komen er wss reacties dat hij het niet verdiend op basis van het volledige seizoen, wel dit is mss terecht, maar ik hoop dit enkel maar omdat ik voor onze Tsjechische medemens supporter
Nys zal er volgend weekend ook wel staan en als Vantornhout zijn vorm van vandaag kan aanhouden is hij mss podiumkandidaat? Al ken ik niet echt zijn kwaliteiten in het zand. Albert zit er volgens mij een beetje door, al is dit maar een bedenking die ik maak.
Ik hoop dat Stybar opnieuw wereldkampioen wordt en dat hij volgend jaar nog in het veld te vinden is... Nu komen er wss reacties dat hij het niet verdiend op basis van het volledige seizoen, wel dit is mss terecht, maar ik hoop dit enkel maar omdat ik voor onze Tsjechische medemens supporter
Nys zal er volgend weekend ook wel staan en als Vantornhout zijn vorm van vandaag kan aanhouden is hij mss podiumkandidaat? Al ken ik niet echt zijn kwaliteiten in het zand. Albert zit er volgens mij een beetje door, al is dit maar een bedenking die ik maak.
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
gisteren half uurtje cross gezien en eerlijk gezegd, Nys is niet top, hij kon de wereldbeker nog winnen en dan laat je zo geen gaten vallen, simpel.
Uiteraard kan een heel zware trainingsperiode de oorzaak zijn en als ie zich nu een week op't gemak kan houden ....
soit, pauwels heel erg goed, stybar nog niet goed genoeg, Albert eveneens niet goed genoeg.
Ik zou zeggen
1 : pauwels
2 : stybar
3 : Nys
4 : meeuwsen
5 : Albert
Uiteraard kan een heel zware trainingsperiode de oorzaak zijn en als ie zich nu een week op't gemak kan houden ....
soit, pauwels heel erg goed, stybar nog niet goed genoeg, Albert eveneens niet goed genoeg.
Ik zou zeggen
1 : pauwels
2 : stybar
3 : Nys
4 : meeuwsen
5 : Albert
simpel, enige kans voor nys was als gisteren het groepje samen bleef tot aan de meet en hij een paar plaatsen voor kevin kon eindigen. daarom nam hij ook geen iniatief en bleef hij gewoon in het groepje hangen. bovendien was het parcours redelijk droog, met wat hoogteverschil. we weten allemaal wat dat betekent voor sven.
volgens mij speelt hij al mooi komedie van vorige week en had hij al langer besloten om gewoon de 2e plek in de wereldbeker vast te houden. bovendien kan je die supervorm van op het bk na een weekje of 2 toch niet compleet kwijt zijn
. Ook eergisteren in de kasteelcross reed hij overduidelijk met de handrem op. bovendien zag zijn gezicht er afgelopen niet echt getekend uit. vergelijk eens met pauwels die over de meet komt, stybar in de laatste rondes en albert vrijwel een hele koers.
na gisteren concludeer ik: pauwels vol gereden voor klassement en koers te winnen. stybar geprobeerd te winnen en dus redelijk voluit (ook om de regenboogtrui nog is te showen). albert die de laatste weken ook geen supersterke indruk maakt (al van voor het bk).
allemaal om te zeggen dat diegene met de beste benen, zonder stukken en het best door het zand rijdt zondag wereldkampioen zal zijn
pronostiek:
1. nijs
2. pauwels
3. stybar
4. albert
5. mourey
volgens mij speelt hij al mooi komedie van vorige week en had hij al langer besloten om gewoon de 2e plek in de wereldbeker vast te houden. bovendien kan je die supervorm van op het bk na een weekje of 2 toch niet compleet kwijt zijn
na gisteren concludeer ik: pauwels vol gereden voor klassement en koers te winnen. stybar geprobeerd te winnen en dus redelijk voluit (ook om de regenboogtrui nog is te showen). albert die de laatste weken ook geen supersterke indruk maakt (al van voor het bk).
allemaal om te zeggen dat diegene met de beste benen, zonder stukken en het best door het zand rijdt zondag wereldkampioen zal zijn
pronostiek:
1. nijs
2. pauwels
3. stybar
4. albert
5. mourey
pff, als ik de cross gisteren zo zag, was volgens mij iedereen komedie aan het spelen:
- Pauwels die niet overduidelijk weg geraakt. Als hij dan 10m pakt, schudt hij duidelijk met zijn hoofd van "dju, ik krijg ze er niet af". Trukken van de Mario?
- Stybar hangde op het einde zowat aan de rekker, maar wist in de modder wel nog jumpkes te maken om in het goede spoor te komen. Dus volledig leeg zal die niet gezeten hebben.
- Nys wil veel te graag het wk winnen, dus van komedie kent die wel wat.
- Albert heeft een pechjaar, alleen nog het wk kan dat goedmaken, dus waarom zou die zijn krachten verspelen op een WB-ritje, alhoewel die misschien geen komedie aan het spelen was.
Alleszins, ik hoop dat het een spannend WK wordt en geen herhaling van het BK (behalve dan de winnaar
)
- Pauwels die niet overduidelijk weg geraakt. Als hij dan 10m pakt, schudt hij duidelijk met zijn hoofd van "dju, ik krijg ze er niet af". Trukken van de Mario?
- Stybar hangde op het einde zowat aan de rekker, maar wist in de modder wel nog jumpkes te maken om in het goede spoor te komen. Dus volledig leeg zal die niet gezeten hebben.
- Nys wil veel te graag het wk winnen, dus van komedie kent die wel wat.
- Albert heeft een pechjaar, alleen nog het wk kan dat goedmaken, dus waarom zou die zijn krachten verspelen op een WB-ritje, alhoewel die misschien geen komedie aan het spelen was.
Alleszins, ik hoop dat het een spannend WK wordt en geen herhaling van het BK (behalve dan de winnaar