Hallo ik heb een BBB sportbril gekocht namelijk de bsg-30 retro
En de vraag hoe kan je de glazen wisselen in die bril heb al wat zitten trekken en dergelijke maar heb schrik dat ik de glazen ga beschadigen
Hopelijk iemand ervaring met zo een bril
Thanks
BBB bril
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Geen handleiding bijgekregen ?
Ik heb een attacker team denk ongeveer dat dit hetzelfde type is kwa lens
Omdat ik voor photocromic lenzen heb gekozen hoef ik ze niet telkens te vervangen
Dus heb ik er ni veel ervaring mee
Volgens handleiding
Druk stevig met een naar beneden draaiende beweging op de lens
Met andere woorden hou met uw duimen de zijkant van uw lenzen vast terhoogte van uw neusstuk
Wijsvingers boven op het montuur druk nu lichtjes met uw wijsvinger naar beneden en met uw duim naar buiten
Nu zou uw lens moeten loskomen de lens moet altijd eerst aan de neus loskomen
Tja den eerste keer doet raar precies dat ge uwe nieuwe bril in twee breekt
Voor ze er terug in te steken eerst aan de oren beginnen de rest wijst het wel uit denk ik
Het verstaanbaar opschrijven is moeilijker als het te doen hopelijk heb je er iets aan anders is terug gaan waar je de bril hebt gekocht
Of iemand aanspreken op tt of tegenkomd met zelfde bril om het is voor te doen
Ik heb een attacker team denk ongeveer dat dit hetzelfde type is kwa lens
Omdat ik voor photocromic lenzen heb gekozen hoef ik ze niet telkens te vervangen
Dus heb ik er ni veel ervaring mee
Volgens handleiding
Druk stevig met een naar beneden draaiende beweging op de lens
Met andere woorden hou met uw duimen de zijkant van uw lenzen vast terhoogte van uw neusstuk
Wijsvingers boven op het montuur druk nu lichtjes met uw wijsvinger naar beneden en met uw duim naar buiten
Nu zou uw lens moeten loskomen de lens moet altijd eerst aan de neus loskomen
Tja den eerste keer doet raar precies dat ge uwe nieuwe bril in twee breekt
Voor ze er terug in te steken eerst aan de oren beginnen de rest wijst het wel uit denk ik
Het verstaanbaar opschrijven is moeilijker als het te doen hopelijk heb je er iets aan anders is terug gaan waar je de bril hebt gekocht
Of iemand aanspreken op tt of tegenkomd met zelfde bril om het is voor te doen
Denk het wel dat photochromic lenzen appart verkrijgbaar zijn voor uw bril
Maar ja de grote maar het is niet goedkoop is het zijn prijs waart voor mij wel
Ieder zijn mening natuurlijk heb ook geen ervaring met andere merken en zo je zou alles eens moeten proberen voor een weekje
Om dan over de aankoop te beslissen
Kan alleen mijn ervaring ermee vertellen
Ik was eerst geen voorstander van rijden met een bril tot ik eens moeten uitwijken ben voor iemand die voor mij was gevallen in een afdaling
Ik boem patat de bomen in en bijna mijn oog kwijt door een tak
Dus ik naar de winkel voor een bril mij daar toen een impact gekocht met verwisselbare lenzen
Het probleem bij mij was als het zon was reed ik met smoke blauw lens alles goed tot ik in het bos kwam toen werd het voor mij te donker om alles goed te zien dus normaal van lens wisselen
Maar ja als je dan al uw lenzen bijhebt telkens vervangen dat zag ik niet zitten
Via dit forum bij photochromic lenzen uitgekomen als oplossing
Ik terug naar de winkel om een setje photochromic lenzen tja die kosten bijna evenveel als mijn bril kreeg ik daar te horen 79 euro
Moesten besteld worden dus heb ik mij maar een team attacker bril gekocht 149 euro
Is het zoveel geld waard voor mij wel
Maar ja de grote maar het is niet goedkoop is het zijn prijs waart voor mij wel
Ieder zijn mening natuurlijk heb ook geen ervaring met andere merken en zo je zou alles eens moeten proberen voor een weekje
Om dan over de aankoop te beslissen
Kan alleen mijn ervaring ermee vertellen
Ik was eerst geen voorstander van rijden met een bril tot ik eens moeten uitwijken ben voor iemand die voor mij was gevallen in een afdaling
Ik boem patat de bomen in en bijna mijn oog kwijt door een tak
Dus ik naar de winkel voor een bril mij daar toen een impact gekocht met verwisselbare lenzen
Het probleem bij mij was als het zon was reed ik met smoke blauw lens alles goed tot ik in het bos kwam toen werd het voor mij te donker om alles goed te zien dus normaal van lens wisselen
Maar ja als je dan al uw lenzen bijhebt telkens vervangen dat zag ik niet zitten
Via dit forum bij photochromic lenzen uitgekomen als oplossing
Ik terug naar de winkel om een setje photochromic lenzen tja die kosten bijna evenveel als mijn bril kreeg ik daar te horen 79 euro
Moesten besteld worden dus heb ik mij maar een team attacker bril gekocht 149 euro
Is het zoveel geld waard voor mij wel