Zo 22/01/2012 Wechelderzande

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kagge
Mountainbiker

Post by Kagge »

Dit was een schitterende tocht. Zeker tot volgend jaar.
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Vandaag hier ook komen rijden.
Op het aangeven van de parking toch maar besloten om met de fiets van thuis uit te komen na mijn broertje eindelijk overtuigd gekregen te hebben. Het waren in totaal een kleine 65km voor mij en ze waren redelijk goed te doen gezien mijn gemiddelde van 19,8km/u.

Verleden jaar als commentaar bijgeschreven dat het een loodzware tocht was. Dit jaar moet ik die mening herzien want al bij al ging het allemaal nog vrij vlot voor mijn normen. Akkoord, de privéstukken bolden voor geen meter maar het was fun.

ERG leuke stukken aan het vliegveld vlak na de bevoorrading. Alleen dat erg smal padje naast een of ander ven was wat moeilijker met mijn breed stuur.

Bevoorrading top, geen seingevers maar wel de alom bekende vaten met zwaailicht er bovenop. TOP gewoon.
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

zwolle wrote:ik zal er ook zijn in mijn thuisdorp

dit is een super toertocht bij mij nog steeds de mooiste hier in heel de streek

er worden kosten nog moeite gespaart om deze tocht origineel te maken
en niet steeds over dezelfde bloso toeren zoals zovele andere

het gaat de eerste toertocht na mijn knieoperatie worden , slik

met bang hartje er naartoe want zal zware kost worden worden hier zenne
"gespaard" :-? :oops:
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

Prachtige, afwisselende tocht!!! Blijkbaar zijn er toch organisatoren die het klaarkrijgen om één dag toegang te krijgen tot privé-bossen terwijl dat voor vele andere zo moeilijk schijnt te zijn,misschien wa meer of gewoon moeite doen?
Op de verwaarloosbare 300 meter op 45 km na, aan TTC Victus, zijn ze er dus in geslaagd om het volledige parcours Bloso vrij te houden wat alleen maar kan toegejuicht worden. Dit alleen is al een reden om volgend jaar terug aanwezig te zijn en zoveel reclame mogelijk te maken voor deze geweldig inventieve club uit Wechelderzande. Bedankt he mannen... =D> =D> =D>
stavros9
Mountainbiker
Location: nen antieke Trek, afstammend ver uit de vorige eeuw!!

Post by stavros9 »

Awel, ik heb vandaag nen bangelijk mooie toertocht mogen rijden! Ik peins dat het zelfs de mooiste is da ik al gereden heb.
Thanx to "Liever Bergaf"!!! Ne dikke proficiat mannen(en vrouwen!) !!!
Gisterennamiddag dacht ik, na het afhaken van mijn maten"zou ik ni beter thuisblijven, maar ik ben echt blij da ik geweest ben.

Over de kilometers, ik had vanaf vertrek aan de kantin, tot terug aan de parking exact (en nog juist op de kop ook nog :-D) 45 km! Ik heb wel elke kronkel gevolgd, want er waren er al wel is die binnendoor schoten.

Toch tof om te lezen dat er hier nog wel zijn die ook "maar" 16 per uur halen gemiddeld.

Die bunkers opt laatste waren toch wel dooddoeners voor de spierkes vond ik!

Tot besluit : TOT VOLGEND JAAR !!!!!!
Ledegen
Mountainbiker

verloren voorwerpen

Post by Ledegen »

beste,

het was een toffe mountainbike tocht, met veel afwisseling.
Maar jammer genoeg ben ik bij de aankomt mijn fietsbril verloren.
Het is een grijze adidas bril, met transparante glazen. het moet in de omgeving van de afspuitstand of de kleedkamers geweest zijn.
de eerlijke vinder kan mij steeds contacteren op het nr. 0497 39 50 07

dank bij voorbaat
Lieven
Josser
Mountainbiker

Post by Josser »

Al van voor de start merkte je meteen dat hier mensen met passie in de organisatie zitten: verwelkoming in die verbindingsbos met kleurlampjes en schijnwerpers. Maar ook half het vliegveld in Oostmalle met lint bespannen; automatische seingevers op gevaarlijke punten, ... =D> =D>
ECHT DIKKE PROFICIAT.

Vond wel dat er abnormaal veel platrijders waren. Iemand hier een goede uitleg voor?
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

stavros9 wrote: Over de kilometers, ik had vanaf vertrek aan de kantin, tot terug aan de parking exact (en nog juist op de kop ook nog :-D) 45 km! Ik heb wel elke kronkel gevolgd, want er waren er al wel is die binnendoor schoten.
Kilometrik just zetten, ik heb ook heel de toer gereden en laptime van de tt is ronde 2
Image
Connie
Mountainbiker

Post by Connie »

Alle foto's staan erop! Het zijn er 1259 geworden. Geen spijt dat ik nog even naar het cyclocrossterrein gegaan ben op het laatst, dat vind ik zelf toch wel de mooiste platen geworden.
Groetjes,
Connie
sidecarcrosser
Mountainbiker

Post by sidecarcrosser »

Gewoonweg prachtig uitgezette toer.
Proficiat aan de organisatoren.
Mooi dat zij de toelating kunnen bekomen voor het gebied rond airport.
Best allen aan de regeltjes houden en gebied niet zonder toelating betreden.
Heb trouwens deze ochtend 2 reeen kris kras voor de wielen gehad, beestjes waren duidelijk in de war en wisten niet waarheen.
Ik denk dat die beestjes niet graag om de ... weken bikers in hun terratorium zouden willen hebben
Hopelijk hebben zij hun rust na deze ochtend teruggevonden.

VERLOREN
Vermits ik van thuis uit (st anthonius 7u30) in het donker ben vertrokken had ik mijn lichtjes gemonteerd. Bij de inschrijving heb ik deze nog gedoofd, maar gemonteerd gelaten. Bij de drank stop had ik deze ook nog steeds aan boord, doch daarna heb ik ergens (op cyclocross traject) mijn voorlicht verloren.
Voorlicht (buitenkant rood) met 3 leds. Iemand gevonden ?
Traject; sint anthonius-wechel-toer35-thuis =65 km a 21.3

grts
Last edited by sidecarcrosser on Mon 23 Jan 2012 14:12, edited 4 times in total.
Post Reply