Vraagje ivm hartslagmeter Polar CS300

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Post Reply
Peter#21
Mountainbiker

Vraagje ivm hartslagmeter Polar CS300

Post by Peter#21 »

Hallo medebikers ;
Weet er iemand van jullie hoe je de gegevens van je cs 300 naar je pc kan doen?Gaat dit met zo een docking station? We zouden graag de fysiek zelf wat in het oog houden en kijken hoe we kunnen verbeteren.
Mrblomme
Mountainbiker

Post by Mrblomme »

De polars die ik verkoop (running) kunnen allemaal verbonden worden via een "Polar Flowlink". Dat is een apparaatje waarin je het horloge legt en die daarna je gegevens upload online.

Of dit met een CS300 mogelijk is weet ik niet, voor zover ik kan vinden niet.

Beste is om eens naar de winkel waar je deze gekocht hebt (of een andere zaak waar er Polar CS300 verkocht wordt) te gaan en even informatie in te winnen.
4ti5
Mountainbiker

Post by 4ti5 »

Gaat niet met flow-link , gaat via sonic-link ( geluid ) via je microfoon geloof ik zie :
http://www.polarbelgium.be/be-nl/suppor ... ersonaltra

http://www.polarbelgium.be/be-nl/suppor ... a+Transfer
Mrblomme
Mountainbiker

Post by Mrblomme »

A ja op de oude manier nog jup inderdaad! :)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik heb ook de cs 300 maar heb een ander probleem. Begin oktober werkte alles nog perfect na mijn laatste rit in het moezeldal en eens thuis voor een nieuwe rit kreeg ik geen signaal meer. Eerst de batterij vervangen in de zender maar geen verbetering. Tot heden de HS functie's van de garmin gebruikt maar op mijne polar krijg ik toch meer feedback dan op de edge en dus een nieuwe borstband gekocht maar blijkbaar krijg ik nog steeds geen signaal.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen ??

MaC'Red
hdbadboy
Mountainbiker

Post by hdbadboy »

MaC'Red wrote:ik heb ook de cs 300 maar heb een ander probleem. Begin oktober werkte alles nog perfect na mijn laatste rit in het moezeldal en eens thuis voor een nieuwe rit kreeg ik geen signaal meer. Eerst de batterij vervangen in de zender maar geen verbetering. Tot heden de HS functie's van de garmin gebruikt maar op mijne polar krijg ik toch meer feedback dan op de edge en dus een nieuwe borstband gekocht maar blijkbaar krijg ik nog steeds geen signaal.

MaC'Red
heb ik ook aan de hand. ik ga hem op sturen naar polar
mxgunny
Mountainbiker

Post by mxgunny »

ik heb ook zo'n hartslagmeter sinds kort en heb eens opgezocht . Nu zou dat gaan via een usbstick dat je kan kopen (als ik niet mis ben kost dat echter wel rond de 50 -60€)
hdbadboy
Mountainbiker

Post by hdbadboy »

MaC'Red wrote:ik heb ook de cs 300 maar heb een ander probleem. Begin oktober werkte alles nog perfect na mijn laatste rit in het moezeldal en eens thuis voor een nieuwe rit kreeg ik geen signaal meer. Eerst de batterij vervangen in de zender maar geen verbetering. Tot heden de HS functie's van de garmin gebruikt maar op mijne polar krijg ik toch meer feedback dan op de edge en dus een nieuwe borstband gekocht maar blijkbaar krijg ik nog steeds geen signaal.

MaC'Red
welke batterij heb je gestoken ik had een ander model in gestoken en deze heeft effe gewerkt dus het moet een 2025 type zijn en geen 2032
zo als ik gedaan had :oops: :oops: :oops:
Post Reply