Zo 22/01/2012 Egem / Pittem :: Gorik Gardeyn Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Ik heb er o zo veel zien te voet gaan..... en o zo veel zien terugkeren zonder den toer volledig te biken, begrijpelijk..... :cry: :cry: :cry:
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

inderdaad veel te zwaar,en in de zomer zou het zeer mooie rit zijn.Maar voor eerste org was het zekers in orde ,aan het weer (die het parcour bepaalt) kan men nie veel doen......buiten da maisveld achter het frietkot nie meer insteken volgende keer.
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

Ik heb de 50 km helemaal (iedere strook) uitgereden en ik was ten einde mijn krachten(een gemiddelde van kop 20). Veel te veel naar mijn gedacht voet aan de grond moeten zetten. :evil:
Er waren ook goede punten: afspuit, bepijling, douches =D> maar het parcour primeert voor mij en dat was echt erover voor een zondagsrijder. [-X
Sporty Spice
Mountainbiker

Post by Sporty Spice »

wandelen is ook een leuke sport.... aappppfffff wa was da zeg...

Half ziek vertrokken, aan de eerste strook al zin om terug te keren, dan nog vallen en haast niet meer recht geraken...

Je mag best stellen dat dit niet mijn leukste tocht was.

Droog zou dit parkoers veel leuker zijn!

Die vijver was nochtans wel leuk, om vanop afstand te bekijken. Er rijdt enen in... na 10m keert die terug. Er gaat een ander de slag in, die iets verder ook te voet staat, en in het terugkeren naar de baan viel iedereen op dezelfde plaats.

Inschrijving, seingevers, pijltjes afspuitstand waren top. Evenals de goeie oplossing voor de douches. Heerlijk warm water, en zelfs een mega haardroger!!!
nandino
Mountainbiker

Post by nandino »

de fretter wrote:Ik heb de 50 km helemaal (iedere strook) uitgereden en ik was ten einde mijn krachten(een gemiddelde van kop 20). Veel te veel naar mijn gedacht voet aan de grond moeten zetten. :evil:
Er waren ook goede punten: afspuit, bepijling, douches =D> maar het parcour primeert voor mij en dat was echt erover voor een zondagsrijder. [-X

20 gemiddeld op de 50 km en dat voor een zondagsrijder???
Ramme
Mountainbiker

Post by Ramme »

nandino wrote:
de fretter wrote:Ik heb de 50 km helemaal (iedere strook) uitgereden en ik was ten einde mijn krachten(een gemiddelde van kop 20). Veel te veel naar mijn gedacht voet aan de grond moeten zetten. :evil:

20 gemiddeld op de 50 km en dat voor een zondagsrijder???
beter deze middag meegereden in hoogerheide :wink:
BeeVee
Mountainbiker

Post by BeeVee »

Proficiat aan de organisatie voor deze eerste tocht! Professioneel, zo veel kan gezegd worden. =D> =D> =D>

Parcous lag er inderdaad loodzwaar bij. Was vertrokken met het idee van de 35 af te haspelen op anderhalf uur, maar onderweg bleek al heel vlug dat ik blij ging mogen zijn om de 25 km in minder dan twee uur te rijden. De weergoden zaten de voorbije dagen niet echt mee #-o en zorgden voor aanzienlijk wat verzopen zones, nochtans slechts een tweetal keer voet aan grond moeten zetten.

Volgend jaar, bij leven en welzijn, zijn we terug van de partij! :bounce:
BeeVee
Mountainbiker

Post by BeeVee »

Proficiat aan de organisatie voor deze eerste tocht! Professioneel, zo veel kan gezegd worden. =D> =D> =D>

Parcous lag er inderdaad loodzwaar bij. Was vertrokken met het idee van de 35 af te haspelen op anderhalf uur, maar onderweg bleek al heel vlug dat ik blij ging mogen zijn om de 25 km in minder dan twee uur te rijden. De weergoden zaten de voorbije dagen niet echt mee #-o en zorgden voor aanzienlijk wat verzopen zones, nochtans slechts een tweetal keer voet aan grond moeten zetten.

Volgend jaar, bij leven en welzijn, zijn we terug van de partij! :bounce:
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Deze morgen met de volle goesting vertrokken op deze nieuwe VTT in de winter. Na enkele km begon ik zoal een onplezant voorgevoel te hebben dat het niet ons dagje ging worden, en de gedachte flitse nog maar pas door mijn hoofd en we konden al beginnen aan de eerste wandelstrook vande voormiddag!!! #-o #-o #-o Al heel snel volgde wandelstrook 2,3,4........... met als echt hoogtepunt de maisveldstrook achter het frituurke!!!! #-o #-o #-o Man,man,man, wat was da echte miserie!!! De winter van 2010 was vuil, maar dergelijke toestanden hebben we toch niet eerder meegemaakt!!!! De bevoorrading was dus héél welgekomen en geen enkele biker gezien die een smile op z'n gezicht had, het waren precies allemaal donderwolken!!!! Nergers, maar dan ook nergens was er enig spoor van een eventuele alternatieve strook, En dus voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren, aan de splitsing wijselijk besloten om de 35 km verder te volgen, maar ook daar bleef de martelgang maar duren!!! Het Gorikske op een km van het eind was welgekomen, deed deugd, maar kon mijn gemoed niet opkrikken!! [-X [-X [-X [-X
De bike wash was wel super, de bevoorrading ook heel goed, een lekker warm douchke =D> =D> =D> was meer dan welgekomen, maar in alle eerlijkheid dien ik te zeggen, dat ik me deze zondag voor het eerst in jaren niet heb genoten van mijn fietsvoormiddag!!! Of ik hier nog terugkom in de winterse periode kan ik niet garanderen!!! Sorry, maar dit was niet mijn ding #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Hm, ja het was zwaar, soms heel zwaar, ... maar kheb er eigenlijk ferm van genoten. :bounce: :bounce: :bounce: Die kerels hebben, mijn inziens, de ziel uit hun lijf gezocht achter nieuwe stukken, het ontginnen van bestaande pareltjes of het open smijten van draden ...

Een organisatie die dit doet, kan bij mij meestal al niet falen. 8) #-o

Het slijk was van superieure kwaliteit, idd soms aan de plakkerige, lastige, sleurende kant :lol: :lol: :lol: maar hoh #-o das ook nen keer tof :-D

Alvast een WREED DIKKE =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> aan de organisatie, alle lof ... want alles was prima voorzien om de biker een gerust gemoed te geven.

Doe zo verder en hoop wat gunstiger weergoden de dagen ervoor :P :lol:

8) Metalbiker 8)
Post Reply