Het was een mooie toer.
Goed bepijld, spitsingen en kruispunten goed aangegeven, de bevoorrading was in orde. Het parkoer was nog redelijk droog gezien de regen van gisteren, kortom een aanrader.
Zo 22/01/2012 Wechelderzande
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Wimmeke'76
- Mountainbiker
- Wimmeke'76
- Mountainbiker
Post by Wimmeke'76 »
Ik vermoed dat je ze gewoon binnen korte tijd op onderstaande link kan vindenCokeman wrote:Komen foto's ergens online?
www.conniesinteurfotografie.com/
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
prachtige maar zware tocht gereden hier.
mijn benen pff
dus gekozen voor de 35 km en een gemiddelde gehaald van 14 km/u gezien op mijn garmin.
Deze is een van de beste misschien zelfs de beste tortocht van de regio
respect voor de organistoren die er veel tijd en moeite insteken
.
wees ook niet ongerust, ik rijd hem niet na (wil deze de volgende jaren ook nog kunnen rijden)
vind het gewoon interesant om te zien hoe ik gereden heb en waar ik overal gepaseerd ben.
in de kantine achteraf nog een paar colakes gedronken en erwin vervecke gezien en geert wellens en nog enkele jonge knapen van telenet fidea dacht ik.
mannen chapeau voor zone prachtige tocht voor ons ineen te steken
grtz devil
mijn benen pff
Deze is een van de beste misschien zelfs de beste tortocht van de regio
wees ook niet ongerust, ik rijd hem niet na (wil deze de volgende jaren ook nog kunnen rijden)
vind het gewoon interesant om te zien hoe ik gereden heb en waar ik overal gepaseerd ben.
in de kantine achteraf nog een paar colakes gedronken en erwin vervecke gezien en geert wellens en nog enkele jonge knapen van telenet fidea dacht ik.
mannen chapeau voor zone prachtige tocht voor ons ineen te steken
grtz devil
Hoi allemaal,
Een hele ochtend bij een startbaan, en maar één vliegtuig in actie gezien! Maar fietsers des te meer ...
Ik denk dat ik ongeveer 1300 foto's heb, ben nu op de helft met bekijken/bewerken en ga nu de eerste lading erop zetten.
Ik ben begonnen langs de startbaan, maar het begon al snel wat te regenen, toen toch een poos bij de singletracks in het bos gezeten (daar zat ik wat beschut), waarbij het steeds zat te knagen van 'bomen en bos zie je iedere week ..' dus op een gegeven moment richting die taxibaan. Eerst voorzichtig, daarna gewoon er middenop gaan zitten.
Jammergenoeg hadden maar weinig fietsers door dat het dan de bedoeling was dat ze ook werkelijk middenover aan kwamen fietsen voor het mooiste effect. En ernaast lag het cyclecross terrein te lokken met een mooie lucht erboven, dus op een gegeven moment daar toch ook nog een poos het zand in gedoken, maar toen reden er precies weer allemaal 25-km fietsertjes achter me langs die ik miste, want die kwamen niet over dat stuk. Afijn, ik heb me goed vermaakt, maar wel te maken gehad met keuzestress ...
Groetjes,
Connie
Een hele ochtend bij een startbaan, en maar één vliegtuig in actie gezien! Maar fietsers des te meer ...
Ik denk dat ik ongeveer 1300 foto's heb, ben nu op de helft met bekijken/bewerken en ga nu de eerste lading erop zetten.
Ik ben begonnen langs de startbaan, maar het begon al snel wat te regenen, toen toch een poos bij de singletracks in het bos gezeten (daar zat ik wat beschut), waarbij het steeds zat te knagen van 'bomen en bos zie je iedere week ..' dus op een gegeven moment richting die taxibaan. Eerst voorzichtig, daarna gewoon er middenop gaan zitten.
Jammergenoeg hadden maar weinig fietsers door dat het dan de bedoeling was dat ze ook werkelijk middenover aan kwamen fietsen voor het mooiste effect. En ernaast lag het cyclecross terrein te lokken met een mooie lucht erboven, dus op een gegeven moment daar toch ook nog een poos het zand in gedoken, maar toen reden er precies weer allemaal 25-km fietsertjes achter me langs die ik miste, want die kwamen niet over dat stuk. Afijn, ik heb me goed vermaakt, maar wel te maken gehad met keuzestress ...
Groetjes,
Connie
- rubber-12
- Mountainbiker
Erg mooie toer. Afwisseling single tracks en iets bredere bospaden (handig voor het voorbijsteken). Toffe, maar zwaarder bollende, stroken in privéstukken. Een paar asfaltstukken om stevig tempo te draaien.
Goeie bevoorrading op een plek met veel ruimte
.
Laat ik zo dom geweest zijn mijn helm thuis te vergeten
, dus het op elk risicopunt en in de bochten rustigaan gedaan. En toch de maten eraf gereden
.
Nog wat blijven plakken op den aprés en tevreden naar huis.
Goeie bevoorrading op een plek met veel ruimte
Laat ik zo dom geweest zijn mijn helm thuis te vergeten
Nog wat blijven plakken op den aprés en tevreden naar huis.