Zo 22/01/2012 Kiewit / Hasselt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Afwezigen hadden vandaag weer ongelijk, natuurlijk wel geregeld vettige stukken zonder echt zware baggerstroken, dus algemeen goed te doen en ons weeral gedurende de volle 40km geamusseerd. De vele zandstroken blijven goed berijdbaar ondanks de regen van afgelopen week.
Volgend jaar weer van de partij.
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Ook maar even bevestigen dat de afwezigen ongelijk hadden.
Was een super mooie tocht en ondergrond lag er best goed bij als je het weer van de laatste dagen bekijkt.
Er waren idd enkele zeer drassige modderstroken waar het op de meeste plaatsen mogelijk was om langs de (diepe) plassen te rijden, maar het grootste deel van het parcour lag er vrije droog en zeer goed bereidbaar bij! Was zeker de moeite om te rijden en zat ook niet al te veel asfalt in, wat zeker een pluspunt is!
Afpijling en bevoorrading waren ook dik in orde. Ook een zeeeeer vriendelijke organisatie. Bikewash ging goed vooruit en waren lekker warme douches!
Vond het zelf een zeer geslaagd tocht en was ook vrij veel volk leek mij, maar was geen hinder van te ondervinden. Waren genoeg stroken waar gemakkelijk voorbij gestoken kon worden.
Weet iemand hoeveel deelnemers aanwezig waren?
Was een super mooie tocht en ondergrond lag er best goed bij als je het weer van de laatste dagen bekijkt.
Er waren idd enkele zeer drassige modderstroken waar het op de meeste plaatsen mogelijk was om langs de (diepe) plassen te rijden, maar het grootste deel van het parcour lag er vrije droog en zeer goed bereidbaar bij! Was zeker de moeite om te rijden en zat ook niet al te veel asfalt in, wat zeker een pluspunt is!
Afpijling en bevoorrading waren ook dik in orde. Ook een zeeeeer vriendelijke organisatie. Bikewash ging goed vooruit en waren lekker warme douches!
Vond het zelf een zeer geslaagd tocht en was ook vrij veel volk leek mij, maar was geen hinder van te ondervinden. Waren genoeg stroken waar gemakkelijk voorbij gestoken kon worden.
Weet iemand hoeveel deelnemers aanwezig waren?
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
ook de 40 afgehaspeld. Droge stukken afgewisseld met modderstroken, maar wat had men anders verwacht
1 minpuntje, enkel appelsienen en drank op de bevoorrading (de koeken waren blijkbaar op).
verder een paar keer de fotograaf tegengekomen, maar denk niet dat ik er ergens opsta
laatste kilometers nog samen met hem door het bos gereden en dat ging nog vrij vlot, op een racefiets met baanbandjes 
verder een paar keer de fotograaf tegengekomen, maar denk niet dat ik er ergens opsta