Zo 22/01/2012 Wechelderzande

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
nen biker
Mountainbiker

Post by nen biker »

@ Gilbo: ik weet niet waar jij gereden hebt, maar zeker niet op onze toer daar er echt geen modderstroken te bespeuren zijn. Een waterplas is geen modderbrij en kan altijd ontweken worden.Toch welkom morgen Gilbert.
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

nen biker wrote:@ Gilbo: ik weet niet waar jij gereden hebt, maar zeker niet op onze toer daar er echt geen modderstroken te bespeuren zijn. Een waterplas is geen modderbrij en kan altijd ontweken worden.Toch welkom morgen Gilbert.
Gene paniek, i"ll be there, samen met een klad ander WCBers
nen biker
Mountainbiker

Post by nen biker »

:evil: Net nog kontakt gehad met een boswachter die mij wist te vertellen dat er vandaag toch MTB'ers gespot zijn op hun domeinen daar waar dit alleen is toegestaan op zondag 22 januari met grote uitzondering.
Bedankt aan diegenen die het gebruik van de prive domeinen in gevaar brengen, hopelijk nemen de eigenaars ons dit niet al te kwalijk opdat wij ook volgend jaar hier nog kunnen organiseren. 't zijn niet alleen de groenen die soms wat moeilijk doen maar ook de eigen collega MTB'ers.
mens
Mountainbiker

Post by mens »

gilbo wrote:
nen biker wrote:@ Gilbo: ik weet niet waar jij gereden hebt, maar zeker niet op onze toer daar er echt geen modderstroken te bespeuren zijn. Een waterplas is geen modderbrij en kan altijd ontweken worden.Toch welkom morgen Gilbert.
Gene paniek, i"ll be there, samen met een klad ander WCBers
Ikke normaal ook
:-)
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Lijkt mij een heel mooi parcour! Wel even de vraag of dit vooral een vlak parcour is of we ook wel wat hoogtemeter mogen verwachten?
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

@ Jinba Ittai
Ik zal opnieuw duizend doden sterven, want de conditie is total loss :oops: .
Maar deze machtige TT wil ik voor geen geld missen =P~ . Kon er vorig jaar al niet bij zijn. Twee jaar zonder Wechel, dat volstaat.
Guy DB komt mee voor de morele steun !
En voor wanneer een stukje niteride op vrijdag- of zaterdagavond [-o< ? Als proevertje ? En voor ons arm Patje
nen biker
Mountainbiker

Post by nen biker »

@budiao: een gedeelte van de prive is licht golvend, veel hoogtemeters vind je hier in de streek zeker niet op uitzondering van een uitdaging na +- 35 km.
Foxhunter
Mountainbiker

Post by Foxhunter »

Wij Ollanders komen zeker en vast terug af!

Wij geven de voorkeur aan dees schoon toerken boven die van bij ons, zenne!

Hatseflats en huppekee, ik verheug mij er nu al op :drunk:
stavros9
Mountainbiker
Location: nen antieke Trek, afstammend ver uit de vorige eeuw!!

Post by stavros9 »

ik ook! Normaal kwamen we me ne man of vier van Herentals..... Blijkt da ik dus alleen zal moeten komen..... De ander hebben schrik van wa regen denk ik..... Watjes!!
pomper
Mountainbiker

Post by pomper »

heb komen rijden zeer goed aangegeven en zeer goed bereidbaar mooie bevoorrading echt een aanrader voor clubs in de buurt zeer mooie plaatsen gezien tot volgend jaar
Post Reply