ridley mening

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
cavani
Mountainbiker

Re: ridley

Post by cavani »

wakke. wrote:Lees anders even de bikfreak van deze maand en dan zal je wel zien dat het niet zo maar een afkooksel is van een 26"
Nieuw modelleke van de Mc Donalds?
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Nee, is een betrouwbaar blad..... :lol:
vobos
Mountainbiker

ridley mening

Post by vobos »

beste heb hier nu een ridley blast 29er. heb hier nu al een 6 tal ritten gereden en ik moet zeggen .ik zou geen andere meer willen ,heb deze wel ge-upgrade met xt ook de wielen wel nog met dezelfde banden.hutchinson toro tubless wat een goeie modderbanden.fietsje weegt maar een goeie 10.4kg je rijd iedereen voorbij in de modderstroken een heerlijk gevoel. en op de weg kun je 30km gemakkelijk aanhouden .great bike .
reaction 67
Mountainbiker

Post by reaction 67 »

Nog een tevreden ridley 29er rijder, heb de fiets nu sinds april 2010 wielen en banden zijn vervangen en de remschijven 180mm voor en achter 160mm. Ik heb hem met de starre vork, en het fietst zeer goed.
Ik fiets nog steeds met mijn fietsmaten mee, en ja ik fiets ze er ook af.
Tijdens toertochten fiets ik met regelmaat Cann., Spec., Trek G/F., Merri.29ers voorbij en dan moet ik wel een beetje glimlachen :lol: om de gedachte die men heeft over de Ridley Blast 29er.
Oja de remmen zijn niet van het hoogste nivo, maar we moeten toch blijven rollen. :wink:
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Post by zwolle »

hier nog een supertevreden ridley 29 blast gebruiker

ik ben ook nog eigenaar van een scott scale 30 maar de ridley gaat me veel beter af.

ik verschiet wel van de hautaine reakties , man man man wat een snobisme

natuurlijk is en niner van 3000 euro beter , maar dit fietsje is prijs kwaliteit super

ook ik rijd er wedstrijden mee en ga zeker niet af hoor

elke moment dat ik ermee rijd is genieten

ga nog wel een paar upgrades doen
andere remmen en lichtere wielset

ideeen voor wielset iemand (budget +-250 euro)
Locked