Veldrijden 2011-2012

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
GW
Mountainbiker

Post by GW »

Ik had echt kompassie met de wellens toen ik hem zag op tv. Hij ziet er inderdaad niet goed uit,of het nu wel of niet met doping te maken had zulle we waarschijnlijk nooit weten. Het zal voer voor speculanten blijven vrees ik. Ook ik dacht aan doping maar zonder bewijzen moeten we hem het voordeel van de twijfel geven. Het blijft ne sympathieke gast. Al is het allemaal wel zeer verdacht...

Ben wel blij dat hij terug wil keren =D>
debiker
Mountainbiker

Post by debiker »

GW wrote:Ik had echt kompassie met de wellens toen ik hem zag op tv. Hij ziet er inderdaad niet goed uit,of het nu wel of niet met doping te maken had zulle we waarschijnlijk nooit weten. Het zal voer voor speculanten blijven vrees ik. Ook ik dacht aan doping maar zonder bewijzen moeten we hem het voordeel van de twijfel geven. Het blijft ne sympathieke gast. Al is het allemaal wel zeer verdacht...

Mannekes ,denken jullie nu echt dat hij doping zou genomen hebben !! #-o

zo dom zal hij wel niet zijn hoor ,en in hospitaal is er blood afgenomen dus het zou al wel bij de pers toegekomen zijn moest bloedproef positief zijn maak je niet ongerust !!!! :evil:
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

debiker wrote:
GW wrote:Ik had echt kompassie met de wellens toen ik hem zag op tv. Hij ziet er inderdaad niet goed uit,of het nu wel of niet met doping te maken had zulle we waarschijnlijk nooit weten. Het zal voer voor speculanten blijven vrees ik. Ook ik dacht aan doping maar zonder bewijzen moeten we hem het voordeel van de twijfel geven. Het blijft ne sympathieke gast. Al is het allemaal wel zeer verdacht...

Mannekes ,denken jullie nu echt dat hij doping zou genomen hebben !! #-o

zo dom zal hij wel niet zijn hoor ,en in hospitaal is er blood afgenomen dus het zou al wel bij de pers toegekomen zijn moest bloedproef positief zijn maak je niet ongerust !!!! :evil:
ja een dan
bij jan ulrich een zijn telekom bende was het zelf een universiteit bij betrokken
een dan nog maar te zwijgen wat ze met chinese zwemsters gedaan hebben
een ga zo maar door wacht maar weer na londen
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Dus , als ik dat hier goed begrijp ben je schuldig zolang niet bewezen is dat je onschuldig bent...... #-o
GW
Mountainbiker

Post by GW »

jaro wrote:Dus , als ik dat hier goed begrijp ben je schuldig zolang niet bewezen is dat je onschuldig bent...... #-o
Hey hallo... #-o #-o #-o
GW wrote: zonder bewijzen moeten we hem het voordeel van de twijfel geven.

Je zou voor minder iets verdacht gaan vinden he,de laatste jaren is het allemaal doping wat de klok slaat in het wielrennen. :wink:

Ik zie hem graag rijden maar het is niet omdat het een graag geziene sympatieke gast is dat hij geen doping kan nemen he. Moeten we eens een lijstje maken waarvan men ook dacht dat het brave mannekes waren? :roll:
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

GW wrote:Je zou voor minder iets verdacht gaan vinden he,de laatste jaren is het allemaal doping wat de klok slaat in het wielrennen. :wink:
Als je spreekt over veralgemenen :roll:
Buiten Ben Berden kan ik me toch geen prof herinneren die tegen de lamp is gelopen ... Of is het mountainbiken ook rot omdat er op de weg eens iemand gepakt word?

In de Champions League is er dit seizoen nog iemand betrapt. De keeper van Shaktar Donetsk staat sinds enkele weken ook op non-actief. Paar maand terug zijn er nog 5 voetballers van het Mexicaans nationaal elftal betrapt. Vorig seizoen nog een speler van (ik dacht) Arsenal. Omdat zoiets geen voorpagina nieuws is maakt dat een sport zuiverder?
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

tzou stom zijn moest em iets gepakt hebben voor het BK,moest het nu nog WK of Olympische spelen zijn dan zou je da nog kunnen verwachten maar denk het niet.
GW
Mountainbiker

Post by GW »

MX jorgy wrote:tzou stom zijn moest em iets gepakt hebben voor het BK,moest het nu nog WK of Olympische spelen zijn dan zou je da nog kunnen verwachten maar denk het niet.
Ik weet het niet,ik hoop van niet maar ik durf er men hand toch niet voor in het vuur steken.

@mister no chain

Ik had het op de wielersport in het algemeen he,en heb zeker niet gezegd dat deze rot is hoor :roll:
Het is nu eenmaal zo ver gekomen dat alles nog al vlug als verdacht beschouwd wordt door de vele doping gevallen van de laatste jaren. Vooral op de weg dan en ja,ook in het mountainbiken zijn er al gevallen geweest. Remember meirhaeghe,paulissen,Bas van dooren,erwin bakker,.. In ht veld kan ik mij ook enkel ben berden en die tweeling herinneren. Op de weg is de lijst intussen eindeloos.

Ik wil enkel bedoelen dat ik het kan begrijpen dat de mensen tegenwoordig soms iets nogal vlug als verdacht beschouwen.
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

Mister No Chaïn wrote:
GW wrote:Je zou voor minder iets verdacht gaan vinden he,de laatste jaren is het allemaal doping wat de klok slaat in het wielrennen. :wink:
Als je spreekt over veralgemenen :roll:
Buiten Ben Berden kan ik me toch geen prof herinneren die tegen de lamp is gelopen ... Of is het mountainbiken ook rot omdat er op de weg eens iemand gepakt word?

In de Champions League is er dit seizoen nog iemand betrapt. De keeper van Shaktar Donetsk staat sinds enkele weken ook op non-actief. Paar maand terug zijn er nog 5 voetballers van het Mexicaans nationaal elftal betrapt. Vorig seizoen nog een speler van (ik dacht) Arsenal. Omdat zoiets geen voorpagina nieuws is maakt dat een sport zuiverder?[/quot

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_ ... van_doping

http://asp.gva.be/dossiers/-d/doping/40jaar.asp

een zoek de crossers er maar eens uit

een dan staan ze er allemaal nog nie tussen
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

GW wrote:In ht veld kan ik mij ook enkel ben berden en die tweeling herinneren.
Mario DC, Tom Vannoppen,... Wellens 33 jaar oud, bakt er al een paar jaar niks meer van, ziet zijn eeuwige rivaal en 2 jaar oudere Nys nog steeds winnen.
Zat voor Essen diep in de put, was zelfs van plan om te stoppen, laat zich 'verzorgen' en het weekend erna wint hij 'GVA te Essen', één van de zwaardere crossen van december.

Je zou voor minder beginnen twijfelen...
Post Reply