Zo 15/01/2012 Kluisbergen :: VTT Toertocht door de Vlaamse A

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

J.C. wrote:De tocht viel heel goed mee maar wat ik niet goed begrijp is dat het 5euro is voor iemand met vergunning en 6 euro voor iemand zonder vergunning.Normaal zou je zeggen maar de reden was zogezegd dat je met 5 euro ook verzekerd bent.Waarom dan eigenlijk 6 euro betalen als je toch verzekerd bent
De redenering klopt hier niet helemaal...

Je betaalt 5 euro als aangeslotene bij een bond. Je betaalt 6 euro omdat de organisatie dan een dagverzekering voor jou moet afsluiten.
Bij onze organisatie is het 2.5 euro voor de aangeslotenen en 3.5 euro voor niet aangeslotenen. Dus ook 1 euro voor die extra dagverzekering.
marie 66
Mountainbiker

Post by marie 66 »

Reflex wrote:Klopt het dat ik weer Marie-Christine zag staan met haar camera?
Inderdaad :-D ...bij deze staan mijn sfeerbeeldjes ook online...welliswaar van de 25 km omloop.
Ik ben spijtig genoeg geen rappe meer en zeker niet alst bergop is :oops:
Wel een beetje spijtig vind ik van mezelf omdat het een heel mooie streek is.

Vorige week een blogje begonnen, dus even kijken wat dat geeft...
Onderaan de foto's op de stratpagina op het linkje klikken voor alle foto's.

http://marie-christinefoto.skynetblogs. ... nnen1.html

Groetjes en nog veel fietsplezier.
J.C.
Mountainbiker

Post by J.C. »

Er werd gezegd dat iedereen nog eens verzekerd werd al had je een vergunning.In Wallonie heb ik mijn Vlaamse vergunning ook eens getoond en moest ik ook de volle pot betalen.Het hielp niet dat ik hen vertelde ik zal jullie niet lastig vallen als ik een ongeval heb.Mijn punt is gewoon dat we ook geen 10 x verzekerd moeten zijn, dat ze met dat geld iets anders kunnen doen.Ik weet ook wel dat er altijd een verschil is tussen iemand met een vergunning en zonder wat wel normaal is.Maar dit vond ik niet logisch.
Rock Rider wrote:
J.C. wrote:De tocht viel heel goed mee maar wat ik niet goed begrijp is dat het 5euro is voor iemand met vergunning en 6 euro voor iemand zonder vergunning.Normaal zou je zeggen maar de reden was zogezegd dat je met 5 euro ook verzekerd bent.Waarom dan eigenlijk 6 euro betalen als je toch verzekerd bent
De redenering klopt hier niet helemaal...

Je betaalt 5 euro als aangeslotene bij een bond. Je betaalt 6 euro omdat de organisatie dan een dagverzekering voor jou moet afsluiten.
Bij onze organisatie is het 2.5 euro voor de aangeslotenen en 3.5 euro voor niet aangeslotenen. Dus ook 1 euro voor die extra dagverzekering.
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

marie 66 wrote:
Inderdaad :-D ...bij deze staan mijn sfeerbeeldjes ook online...welliswaar van de 25 km omloop.

Hartelijk dank! Maar ge weet toch nog wel waar dat ge naartoe zijt geweest hé?? :lol: Kruishoutem of Kluisbergen? Ook de 25 gedaan want is voor mij vanuit NL nogal ver :wink:
marie 66
Mountainbiker

Post by marie 66 »

Reflex wrote:
marie 66 wrote:

Hartelijk dank! Maar ge weet toch nog wel waar dat ge naartoe zijt geweest hé?? :lol: Kruishoutem of Kluisbergen? Ook de 25 gedaan want is voor mij vanuit NL nogal ver :wink:
amaai...zo'n lelijke typfout :oops:
Ik heb dat daarnet eerst aangepast, ik had dat zelf nog niet eens gezien :-?
Het was wel degelijk Kluisbergen waar ik geweest ben...dat weet ik wel nog.
Voor de rest zie ik blijkbaar soms goed scheel :wink:
Kruishoutem is al van vorig jaar geleden :-D

Tof dat je mijn foto's leuk vind.
En..ik ben ook al blij dat ik niet de enige ben die de 25 km gereden heb.
De meeste hier op het forum hebben blijkbaar allemaal heel goede benen én een goede conditie...goed voor hen zou ik zeggen :-D

Groetjes en nog veel fietsplezier!
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Ik ben altijd blij om je weer langs de kant te zien staan :wink: Wij doen meer de 25 om op tijd thuis te zijn. Voor ons is het 1.5uur rijden dus als we daar nog eens de 55 doen zijn we zeker niet voor de middag thuis.

Maar iedereen zijn eigen tempo en afstand toch? We doen het allemaal voor de fun toch.
berniebiker
Mountainbiker

leuke tocht

Post by berniebiker »

=D> voor de streek.
Al bij al mooie tocht.
Alleen wel pover dat er alleen plat water te verkrijgen is op de bevoorradingen.
Pijltjes ok
Tocht ok. Liever klimwerk en op de fiets kunnen blijven dan continu door de modder te moeten stappen.
Tot volgend jaar.
La Machine De Guerre
Mountainbiker

THX voor de mooie tocht!!

Post by La Machine De Guerre »

Mijn 8e keer dat ik deze editie meegereden heb,en toegegeven ; ik was moe maar niet gebroken bij de aankomst en dat is wel eens anders geweest!
Laten we de weergoden vooral dankbaar zijn,want het was een heerlijk weertje om in te rijden voor de tijd van het jaar.
Ook mijn dank jegens de mensen die hun Zondagvoormiddag opofferden om buiten in de kou onze veiligheid zo goed mogelijk te waarborgen.
Aan de bevoorradingen te zien,was de organisatie inderdaad niet op deze massa volk berekend,maar laat ons eerlijk zijn; de 3a4€ betalen zoals bij de meeste ritten of nu 5€ én een spaghetti krijgen na de rit.
Ik voel mij allerminst bedrogen en vindt het een beetje zielig als mensen klagen over 2€ extra terwijl ze met een fiets van 1500€ (of meer) rondrijden.
En dan spreek ik nog niet over hun -uiteraard volledig assorti - kledij,helm en blitz sportbrilletje inbegrepen...

Bedankt jongens en tot volgend jaar !

Rik
Post Reply