Winterschoenen droog krijgen??
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
Post by Mountain JOhler »
Dit steek ik elke keer in de schoenen na het afspuiten om ze te laten drogen:

Een paar uur later zijn de schoenen kurkdroog.

Last edited by Mountain JOhler on Tue 17 Jan 2012 21:46, edited 1 time in total.
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
En hoe droog je die dan? Microgolf? Of zijn die na verloop van tijd verzadigd? en moet je de gel? korrels vervangen?Mountain JOhler wrote:Dit steek ik elke keer in de schoenen na het afspuiten om ze te laten drogen:
- Phille81
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Daar ga ik toch nie mee beginnen hoorsirksael wrote:En voor de échte vrekken onder ons: Als je het krantenpapier na uithalen gewoon laat drogen, kan je het opnieuw gebruiken
Er komen toch genoeg reclame-gazettekes in de bus.
Zo kunt ge misschien ook beginnen met uw gebruikt wc-papier uit te wassen i.p.v. door te spoelen...
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
Post by Mountain JOhler »
Je droogt deze materialen door ze op de radiator of in de zon te leggen.Zotte Marre wrote:En hoe droog je die dan? Microgolf? Of zijn die na verloop van tijd verzadigd? en moet je de gel? korrels vervangen?
Nadien zijn ze opnieuw bruikbaar;
+1...Foxy wrote:Er gewoon kletsnat terug in kruipen, dan drogen ze door je lichaamswarmte![]()
Nu serieus: krantenpapier doet het altijd...
gewoon goe volproppen mej gazetten, 2 a 3 dagen laten staan, gazetten deruit en ze zijn zo goed als droog.
Dan kunde ze nog altijd een paar dagen krukdroog laten worden door ze op de chauffage te zetten...