Zo 15/01/2012 Klerken :: 12de Heuveltjes van Erica

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
't klimmerke
Mountainbiker

Trailrun

Post by 't klimmerke »

't Klimmerke zat met zijn neus tussen de boeken :evil: en dus besloot klimmerke-senior maar om deel te nemen ... met de trailloopschoenen !!!

Als nonkel van Erika mochten we dus niet ontbreken !!!
Fijn om door de velden van je geboortedorp eens te kunnen rondcrossen. Met de nodige hoogtemeters (121 op de 26 km) was ik toch redelijk ... "zoachte" op het einde (2u30')

Een tof alternatief als voorbereiding op het komende wegseizoen.

Trailrunning is vooral gekend in Nederland en de Ardennen.
En ... misschien een nieuw initiatief bij hun organisaties voor MTB-clubs in de Westhoek ???
Alleen opletten als loper dat je voorrang geeft aan de snellere MTB'ers ..., die wel af en toe een ludieke opmerking gaven bij het passeren =D> =D>
Single Tracker
Mountainbiker

Post by Single Tracker »

Gisteren de 45 km gereden (mijn eerste deelname) en ik vond het een sublieme tocht! Veel variatie, heel veel off-road, veel bos, uitdagende technische passages, steile klimstroken, zeer uitgebreide bevoorradingen,... kortom deze toertocht was echt af! Deze rit staat nu al met rood aangeduid in mijn agenda voor volgend jaar!

Een dikke proficiat aan Erika's Baaikers!! =D>
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

hallo hier erika ik wil iedereen die aanwezig was op mijn communie dit jaar bedanken en hoop jullie volgend jaar allemaal terug te zien

groetjes erika :P :P :P
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Den eerste keer bij Erika geweest en dat smaakt naar meer.
Leuke speledingskes die we natuurlijk gebist en getrist hebben ; aangegeven of niet.

Spijtig , of gelukkig , dat mijn materiaal begon te sputteren aan de campina of ik zat er misschien nog. :wink: :lol:

Tot volgend jaar !! =D> =D> =D>

P.S.: sorry aan de medebikers dat we zo "weggeveegd" waren na het einde van de rit maar mijne chauffeur stond onder tijdsdruk.
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

winnitou wrote:
P.S.: sorry aan de medebikers dat we zo "weggeveegd" waren na het einde van de rit maar mijne chauffeur stond onder tijdsdruk.
Tis u vergeven wè! :wink:
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Manza wrote:
spiermassa wrote:al de moeilijke gedaan maar waar oranje netten hangen een manzaake gedaan
FILMPTJE !!! FILMPTJE !!! FILMPTJE !!! :lol: :lol: :lol:

Ik zit eindelijk in m'n zetel! Bedankt aan allemaal voor jullie deelname en de lovende commentaren! Dat doet (en ik mag voor iedere Erika's Baaiker spreken) echt deugd !

Alles is opgekuist, parcours is "ont-pijlt" en "ont-lint" ... en net nog een frietje gaan eten met de meute.

Hopelijk zitten de weergoden ons volgend jaar ook weer zo goed mee.

Er waren mensen uit Wetteren/Lede, Oudenaarde, Aarlen ... dat is toch straf hé.

Enfin, nog eens allemaal bedankt ! Meer kan ik er niet op zeggen.
Voor de 2de keer van Oudenaarde naar Klerken komen rijden, en we hebben het ons weer niet beklaagd. Gewoon een superrit. =D> =D> =D> Bedankt vrouwen en mannen voor jullie werk. =D> =D>
Hopelijk volgend jaar er opnieuw bij. (o)
-Titus-
Mountainbiker

Post by -Titus- »

Bedankt voor de uitstekende organisatie en mooie toer!

Afwisselende leuke rit! Tot volg jaar...
Koenego
Mountainbiker

Post by Koenego »

Voor meer foto's zie www.dehobbyfotograaf.be
Bedankt Francis!
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Hallo,

Eindelijk heb ik eens de tijd gekregen om iedereen maar dan ook iedereen die aanwezig was op deze koude, mooie en vooral zonnige dag, uit de grond van mijn hart te bedanken. Echt Merci =D> =D> =D> .

Ikzelf was den dezen die aan de kant stond met mijn handycammeke om jullie zo goed mogelijk in close up in beeld te brengen zodat 't vrouwke of 't ventje en kindjes ook kunnen mee genieten.
Voor mij was het fiilmen dit jaar een nieuwe taak die ik voorgeschoteld kreeg van voorzitter Rik C. en al was ik ziek, ik heb me rotgeamuseerd. Zo hoorde ik links en rechts alleen maar positive commentaren over het parcours, op de technische stukken zoals de Milkyway (Campina) waar ikzelf, 't Klimmerke, Med26, Hein en Manza toch een dag of 4 mee bezig geweest zijn om dat stukje uit de grond te stampen ( hou er rekening mee: dit is privé terrein). Ook het terrein aan de sporhal viel jullie in de smaak =D> =D> =D> =D> =D> =D> .
Dat deed me echt deugd.
Naargelang de prestaties van mijn gepensioneerd PCtje zal ik zo snel mogelijk de videobeelden op you tube proberen te plaatsen en de link hier te posten.

Ook aan alle leden(copains en copines) en medewerk(st)ers en ons Erikatje een dikke chapeau voor de inzet ieder jaar opnieuw =D> =D> =D> =D> .

Ook de pipo met de duimspijkers een dikke merci en de gasten die het ook nog eens leuk vonden om pijlen te draaien ook een dikke merci ( ge meugt er allen preus mee zien).

Enkele foto's of zou ik zeggen: bewijzen:

Image

Image

En dit is nog niet eens de helft, goed hé. Santaromita werd getrakteerd met 2 vol duimspijkers geperforeerde banden. Dankzij het brein van Rik C. die speelde voor materiaalpost kreeg Santaromita een vervangfiets van xavier (de eigenaar van de eerste bevooraading) en kon hij zijn weg weer verder zetten. Ook de berm werd ingekort.

Image

Voor alle aanwezigen, MERCI!!!!!!! =D> =D> =D> en tot volgend jaar!!!
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Koenego wrote:Voor meer foto's zie www.dehobbyfotograaf.be
Bedankt Francis!
Mooie foto's Francis =D> =D> =D> =D> =D>
Post Reply