Datum: Za 21-01-2012
Uren: 8.30-14.00
Naam evenement: Trappers Trophy VTT
Afstanden: 25-30-43 kmKids parcours: Kids parcours
Afspuitstand: Afspuitstand
Douches: Douches
Extra: Kids: 15km start te 13.30
Heeft iemand hier meer info over i.v.m. parkoer?
Za 21/01/2012 Stekene :: Trappers Trophy VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
In de topics van voorgaande jaren lees ik veel verschillende woorden. De ene vind er veel baan inzitten en een slechte tocht, de andere vind het prachtig met veel singletracks. Ik kan enkel vragen aan de organisatie om het geen wegrit te maken omdat er anders te veel modder in zit. Het blijft een MTB rit waar modder in moet zitten.
Wij gaan vanuit Hulst op het fietsje die kant uit om de 45km te doen.
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Vorig jaar hier gereden. Eerste deel tot aan de bevoorrading was wat saai,veel baan en bosdreven, in het 2de deel waren er veel mooie tracks in de bossen.Reflex wrote:In de topics van voorgaande jaren lees ik veel verschillende woorden. De ene vind er veel baan inzitten en een slechte tocht, de andere vind het prachtig met veel singletracks. Ik kan enkel vragen aan de organisatie om het geen wegrit te maken omdat er anders te veel modder in zit. Het blijft een MTB rit waar modder in moet zitten.
Ga hier waarschijnlijk terug van start.
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Geen sneeuw.... maar zaterdag af en toe een regenbuitje zeggen ze nuVHJ wrote:Normaal komen ik en mijn collega ook af naar deze tocht. maar de weerman voorspelt sneeuw voor vrijdag op zaterdag? we zien wel wat het wordt,![]()
(kan nog veranderen, met die weermannen-vrouwen weet je nooit hé)
Desalniettemin kan ik een thuisritje toch niet laten liggen.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Als voormalige en geboren Kemzekenaar kan ik ook niet ontbreken, heb deze vorig jaar voor eerste keer gereden toen onder het gedacht van ik ga op t gemak eens toerke doen met een halve kater, maar is me toen lelijk tegengevallen. Hoop dit jaar fris te kunnen genieten van een super parours...Deb MTB wrote:Geen sneeuw.... maar zaterdag af en toe een regenbuitje zeggen ze nuVHJ wrote:Normaal komen ik en mijn collega ook af naar deze tocht. maar de weerman voorspelt sneeuw voor vrijdag op zaterdag? we zien wel wat het wordt,![]()
(kan nog veranderen, met die weermannen-vrouwen weet je nooit hé)
Desalniettemin kan ik een thuisritje toch niet laten liggen.