Zo 15/01/2012 Tessenderlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Hier nog ne positievo: mooi parcours, goed uitgepijld en het weer was natuurlijk een extra plus-punt.

Inschrijving en afspuitstand werden al bij al nog vlot afgewerkt, maar een beetje meer ruimte zou hier inderdaad beter zijn.

Ik heb een paar mensen zien vertrekken omdat ze de kantine niet vonden -> was inderdaad niet/slecht aangegeven. Wij hebben ook effe moeten zoeken.
Een bewaakte fiestenstalling hebben wij ook niet gevonden.
Neem het op als aandachtspuntjes.

I've had fun en daar draait het er voor mij om =D>
JuMa
Mountainbiker

Post by JuMa »

Mooie tocht, niet te veel modder, in tegenstelling tot de afgelopen weken. Een paar pittige klimmekes en wat single tracks, meer moet da ni zijn.

Wat de bevoorrading betreft, dit vond ik echt teleurstellend!
Ik was daar om 11u, dus da's nog ni zo laat, en er waren al geen wafels meer, er waren alleen nog appelsienen en onrijpe bananen!
En als da nog ni erg genoeg was, stonden de mensen van de organisatie (ne man of 5) voor onze neus ne sandwich te eten! :(

De afpijling was meestal ok, alleen de splitsing aan de bevoorrading kon misschien iets beter aangezien het anders mooi op voorhand aangekondigd werd en daar niet.

De afspuitstand kon misschien ook wat grootser aangezien we nogal lang moesten wachten, maar da's tegenwoordig overal 't probleem.

In ieder geval, ik heb mij goed geamuseerd.
Hell Yeah !
Mountainbiker

Post by Hell Yeah ! »

Mooie tocht !!! Het weer zat volledig mee... gewoonweg een leuke rit gehad, zelfs al zat het snot in mijne kop soms wa in de weg :roll:
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Volgens mij stond er ook iemand van de organisatoren denk ik,fotos te trekken in een afdaling, waar zouden we die kunnen terug vinden? Trouwens mooie tt, met veel singletracks en een paar mooie hellingen en afdalingen, meer moet dat niet zijn voor een wintertt.
fotograaf
Mountainbiker

Re: Foto's

Post by fotograaf »

[quote="fotobiker"]Ik heb daar wat foto's gemaakt. Ik zal er hier een paar plaatsen.
Benji_5 de rest zal ik wel eens aan de Peter bezorgen.
Als ik die online zet en daar gaat 1500man naar kijken ligt mijn site plat. :wink:
Twee van jullie club. :P

Geweldige mooie foto's! =D> Gefeliciteerd! Kijk even in je PB. Heb u een berichtje gestuurd!
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Splitsing aan de bevoorrading, net wat ik dacht toen ik veel vroeger dan verwacht het bord met "nog 5km" tegenkwam. Ik heb het andere organisatoren ook reeds geschreven: niet iedereen voelt zich geroepen om na amper 20 km fietsen al te stoppen om te eten en te drinken.
Wanneer je dan de bevoorrading links laat liggen krijg je dit voor.
Mag ik het nog eens zeggen? Met dit weer en over deze afstand zijn bevoorradingen overbodig. Het is alleen een bijkomende last voor de organisatoren die alleen maar commentaar krijgen op de rijpheid van de bananen, de versheid van de koekskes en de smaak van de sportdrank.
Voorstel: lager inschrijvingsgeld en bonnetjes voor de bevoorrading tegen 1 euro.
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

Oldie wrote:Splitsing aan de bevoorrading, net wat ik dacht toen ik veel vroeger dan verwacht het bord met "nog 5km" tegenkwam. Ik heb het andere organisatoren ook reeds geschreven: niet iedereen voelt zich geroepen om na amper 20 km fietsen al te stoppen om te eten en te drinken.
Mag ik het nog eens zeggen? Met dit weer en over deze afstand zijn bevoorradingen overbodig. Het is alleen een bijkomende last voor de organisatoren die alleen maar commentaar krijgen op de rijpheid van de bananen, de versheid van de koekskes en de smaak van de sportdrank.
Voorstel: lager inschrijvingsgeld en bonnetjes voor de bevoorrading tegen 1 euro.
Bonnekes voor de bevoorrading is op zich geen slecht idee, maar dan wordt het wel moeilijk om in te schatten hoeveel eten/drinken de organisatie moet voorzien + nog een extra tafeltje bij de inschrijving dat bemand moet worden...

En ja : als ge de 40 km wou doen, moest ge de bevoorrading deze keer letterlijk rechts laten liggen (i.p.v. links).
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Heel fijne tocht. Het stuk voor de bevoorrading kwam me enigsinds bekend voor van vorige jaren. Maar dat stuk na de bevoorrading leek me nieuw en was echt wel smullen. (op de 40)
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Oldie wrote:Splitsing aan de bevoorrading, net wat ik dacht toen ik veel vroeger dan verwacht het bord met "nog 5km" tegenkwam. Ik heb het andere organisatoren ook reeds geschreven: niet iedereen voelt zich geroepen om na amper 20 km fietsen al te stoppen om te eten en te drinken.
Ik was niet op deze tocht, maar ik heb uw reactie nu al 5x herlezen en ik kan nog altijd niet precies het probleem afleiden. Care to elaborate? :-D
fotobiker
Mountainbiker

Re: Foto's

Post by fotobiker »

fotograaf wrote:
fotobiker wrote:Ik heb daar wat foto's gemaakt. Ik zal er hier een paar plaatsen.
Benji_5 de rest zal ik wel eens aan de Peter bezorgen.
Als ik die online zet en daar gaat 1500man naar kijken ligt mijn site plat. :wink:
Twee van jullie club. :P

Geweldige mooie foto's! =D> Gefeliciteerd! Kijk even in je PB. Heb u een berichtje gestuurd!
Ik ook 1 terug naar u. Voor mij is het ok. :wink:
Post Reply