heb je die kapjes van je handvatten er niet bij gekregen? want ik heb deze wel nog en door die ring van je handvat te nemen kan je je bar end op het handvat monteren probeer indien je deze ringen niet hebt ze te vragen bij je verdeler want deze hore bij te fiets te zitteRVH wrote:Cubekee wrote:hoe rijd deze? ik heb een 26' elite en die rijd zalig
Ik klaag niet![]()
De vork vind ik geweldig goed ook al staat die mogelijk nog niet 100 % goed ingesteld.
Het brede stuur vind ik geweldig, geeft je veel zuurstog bergop en bij het aanzetten na een bocht lijkt het vlotter te gaan door dat breed stuur aangezien je lekker kan sleuren![]()
De handbars denk ik zijn overbodig geworden, de breeddte van het stuur maakt die positie onnodig.
Ik kan ze wel niet verwijderen want ze zijn geintegreerd met de handvatten, anders staan die los.
Ik weet niet of eventueel deze er zouden oppassen
http://all4bikes.be/ecom/catalog/produc ... id=1325878
ik heb grote handen dus zeker niks te dun.
En als ik ze koop wil ik ze van all4bikes.
Gevoel van rijden is heel goed, zo goed dat ik de 26 er vaarwel zeg voor eeuwig.
Cube elite super HPC team 2012
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
Cubekee
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012
31,8/25,4 dat zijn alle 2 maten voor de bevestiging bij je stuurpen (midden van het stuur) bij de handvatten is alles hetzelfde (22mm dacht ik).RVH wrote:Net mailtje gehad van all 4 bikes dat ze voor 31,8 diameter stuur zijn ???Reflex wrote:Uhm.. allemaal.RVH wrote:http://all4bikes.be/ecom/catalog/produc ... id=1325878
Op welke stuurdiameter passen die ?![]()
Zo dik is mijn stuur zeker niet aan de handvatten.
- RVH
- Mountainbiker
Ja bedankt, ik heb het ook al opgezocht, de diameter die ze bedoelen is aan de stuurpen, aan de handvatten zou het 22 mm kunnen zijnReflex wrote:31,8/25,4 dat zijn alle 2 maten voor de bevestiging bij je stuurpen (midden van het stuur) bij de handvatten is alles hetzelfde (22mm dacht ik).RVH wrote:Net mailtje gehad van all 4 bikes dat ze voor 31,8 diameter stuur zijn ???Reflex wrote: Uhm.. allemaal.![]()
Zo dik is mijn stuur zeker niet aan de handvatten.
-
mountain-biker
- Mountainbiker
Post by mountain-biker »
Hey , nogmaals veel plezier met je bike
Is een ferm fietske hé .
Heb je ook de door Cube "gepatenteerde" ophanging van de voorderailleur opgemerkt ?
Is een ferm fietske hé .
Heb je ook de door Cube "gepatenteerde" ophanging van de voorderailleur opgemerkt ?
-
mountain-biker
- Mountainbiker
Post by mountain-biker »
Laat die stoere woordjes maar achterwegen hoor jongen
Ipv éérst eens tegoei te kijken ...
Is dus absoluut niet dezelfde bevestiging , Bij Cube zitten de boutjes anders
In het magazine mtb-plus kan je er meer over lezen ..
Groetjes ..
Is dus absoluut niet dezelfde bevestiging , Bij Cube zitten de boutjes anders
Groetjes ..
- RVH
- Mountainbiker
mountain-biker wrote:Laat die stoere woordjes maar achterwegen hoor jongen![]()
Is dus absoluut niet dezelfde bevestiging , Bij Cube zitten de boutjes anders![]()
Groetjes ..
Ja klopt, het is een plat stukje met de bout horizontaal in de zitbuis
Bij kleiner tandwiel kan je zelfs één gaatje lager gaan zodat de derailleur meer kan zakken.