Zo 15/01/2012 Klerken :: 12de Heuveltjes van Erica

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
marctempo
Mountainbiker

Post by marctempo »

Erica heeft een prachtig cadeau gekregen voor haar communie meer dan 1000 deelnemers =D> Ik kan enkel maar mij aansluiten bij al positieve reacties vd forumleden, zelfs de voor mij gehate maisvelden konden mij nog net bekoren :oops:. jullie hebben bewezen dat deze omgeving veel meer te bieden heeft als velen denken. Als buren van Zarren kunnen we zo'n mooie reclame voor de streek enkel maar toejuichen zonder dat (buiten enkele doorsteken) we elkaars parcours doorkruisen. =D>
EEN DIKKE BRAVO VOOR ERICAATJES =D> =D> =D> =D>
FRIGO
Mountainbiker

Post by FRIGO »

Vandaag genoten van een tot in de puntjes ingerichte toertocht.
Minpuntje was de lange preek van een of andere politieker ...
Volgend jaar komen we absoluut terug. =D>
Mask
Mountainbiker

heuveltjes

Post by Mask »

Deze morgen de groten toer gereden. Ben zeer content dat ge de medewerking kreeg van de weergoden want ge hebt daar 't een en 't ander uit ulder mouwen geschud. Super organisatie ,leuk parcours , bemande oversteekplaatsen , goede bevoorradingen, een dreupelke , pannenkoekskes en ne lekkeren Brugse Zot. Voor maar 2 eurootjes stijf veel amusement gehad. Had wel gehoopt de 2 heuveltjes van Erika zelf te zien.....Zal voor volgend jaar zijn zekers.
Groeten van de tegenterters uit Aarsele

Mask
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

spiermassa wrote:al de moeilijke gedaan maar waar oranje netten hangen een manzaake gedaan
FILMPTJE !!! FILMPTJE !!! FILMPTJE !!! :lol: :lol: :lol:

Ik zit eindelijk in m'n zetel! Bedankt aan allemaal voor jullie deelname en de lovende commentaren! Dat doet (en ik mag voor iedere Erika's Baaiker spreken) echt deugd !

Alles is opgekuist, parcours is "ont-pijlt" en "ont-lint" ... en net nog een frietje gaan eten met de meute.

Hopelijk zitten de weergoden ons volgend jaar ook weer zo goed mee.

Er waren mensen uit Wetteren/Lede, Oudenaarde, Aarlen ... dat is toch straf hé.

Enfin, nog eens allemaal bedankt ! Meer kan ik er niet op zeggen.
yakari
Mountainbiker

Post by yakari »

Juplahoi, :P
Vanmorgen de 45km gereden en pracht van een rit gereden,
Goe berijdbaar parcour met de winterzon op de rug :P
Al moeten we eerlijk durven toegeven,
de weergoden waren jullie eens goed gezind dit jaar,
want het parcour heeft er nog al anders bijgelegen.
Maar het mag voor jullie ook wel eens, :wink:
Mijn derde keer dit jaar en het was mijn beste jaar,
al zal dat ook mss met de conditie te maken hebben, maar toch :P

Proficiat aan de parcourbouwers, niet altijd even gemakkelijk.
Parcour: Top
Fluo boomstronken super Top
Gevaarlijk punten : Top (medewerkers TOP)
Bevoorraading: Top
Bike-wash : Top
Douche : Top
after-drink: Top

Proficiat aan alle medewerkes, :wink:
Niet te vergeten de pannekoeken super Top, =D>
Mercie voor de toffe voormiddag,
En zeker tot volgend jaar bij lichte vorst :P ,
Mercie,
Mvg,
Yakarie
BeeVee
Mountainbiker

Post by BeeVee »

Deze voormiddag ook nog ne keer afgezakt naar de heuveltjes van Erica. Mooie rit, leuk dat deze ne keer in de omgekeerde richting werd verreden =D> =D> =D> . Alle lof staat reeds in de vorige bijdrages.

Eén puntje voor de organisatie: leuk principe om te werken met een basislus en lussen voor de grotere tochten. Misschien leuk om volgend jaar bij iedere splitsing te vermelden hoe groot de lussen zijn van de 34 en 45km. Zo kan iedereen naar hartelust combineren.
lucky
Mountainbiker

Post by lucky »

vanmorgen vroeg gestart voor de 35km. Jammer genoeg kon ik er niet méér doen (etentje fietsclub tegen de middag in Oostende!) want ik vond het werkelijk een heel mooi parcours met al zijn (of is het haar?) vele hellingsjes en de vele technische stukken. De 3 bevoorradingen waren stuk voor stuk in orde. Alleen had ik last van koude tenen. Van slijk daarentegen was er geen sprake.

Voor herhaling vatbaar maar dan liefst voor mij een langere afstand!

volgende zondag 22 januari met zijn allen naar Gistel voor de 8ste Putjestocht tussen Gistel en Eernegem met o.a. parcours van de cross in Eernegem
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Ik begin een beetje een slechte gewoonte te kweken. Normaal ben ik van de eersten bij de inschrijving, nu zat het zaaltje al goed vol.

De tafel met een schare forumbikers viel me meteen op.
Iedereen goedgemutst, zingend in crescendo en gebruik makend van de juiste en bijpassende moves vanne "I'm sexy and you know it". maakte me fier om lid, weliswaar niet met dezelfde bikemogelijkheden als hen, te zijn. Gezien de titel van dit lied waarschijnlijk niet slaat op alle forumbikers dien ik -en dit geheel terzijde- te melden dat Filiep 72 en Motorbiker op dit muzikaal hoogtepunt ontbraken. Met als excuus dat mijn broer nog kwam liet ik hen vertrekken. Zelf koos ik voor de 35 km. Met een maand inactiviteit op de fiets leek dit me de beste oplossing.

De tocht was zoals voorspeld. Droger dan andere jaren met een uitermate goede berijdbaarheid. Een geoliede organisatie, blinkend als mijn schedel, schotelde me een aangename voormiddag voor.
Henkieboy en andere Eric's met hun Erica's : ik ben fan.
wesley snipes
Mountainbiker

Post by wesley snipes »

waar komen de fotos van aan de Campina,
kunnen we ergens het filmke bekijken van bmx parcours, er stond daar een man te filmen met handy cam?
mvg
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Wat een toprit!
Dank Henkiebo, Rik, Jagermeister en co

Enkele foto's: https://plus.google.com/photos/11725639 ... 5903376417

Image

Image

Image
Post Reply