Za 14/01/2012 Varsenare :: 19° Door en Rondom Varsenare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sierens
Mountainbiker
Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Post by sierens »

Wegens omstandigheden slechts de kleine afstand kunnen rijden, en hier waren de kilometers wel correct. Om eerlijk te zijn de eerste 22km was niet veel soeps, best dat de laatste bosjes er nog in zaten.

Zoals al eerder vermeld, doe aub meer moeite om pijltjes beter te markeren, en zeker om in de bosjes linten te spannen! In het grote stuk bos slecht 2 linten van 2meter gezien, zou dan beter geen één hangen.

Had toch gevoel dat snellegem meer uit zijn rit gehaald heeft. Maja volgend jaar beter en tot dan!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

sierens wrote:Wegens omstandigheden slechts de kleine afstand kunnen rijden, en hier waren de kilometers wel correct. Om eerlijk te zijn de eerste 22km was niet veel soeps, best dat de laatste bosjes er nog in zaten.
Heb hetzelfde gevoel, ik vind trouwens dat dit zo vaak gebeurd, de kleine afstanden zijn op de lange duur gewoon "road" ritten, en dat is wel jammer.
Per slot van rekening komen we om te biken, grote of kleine afstand mag er niets toe doen, maar helaas.... :cry: :cry:
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Nu weet ik het Ik had deze nog niet eerder gereden.

Ik zie hier veel vergelijking met snellegem.

Ik heb ook ooit snellegem gereden en idd deze van snellegem vond ik ook iets mooier maar dat wil niet zeggen dat ik deze niet meer zal rijden.
Maar pas op we zijn hier Januari en nu is het wel uitzonderlijk mooi weer.
Geef Januariweer zoals het hoort en iedereen zal blij zijn met iets minder off road(lees modder).

Van mij was het een tijdje geleden dat ik op de bike zat.
Ik heb me best wel geamuseerd.

Mooi café trouwens voor de aprés en inschrijving trouwens.
Is eens iets anders weer dan sporthal en geeft toch soms een extra sfeer vindt ik.
Last edited by davy on Mon 16 Jan 2012 21:10, edited 1 time in total.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

ja ,skoon toerke en inderdaad er zijn er betere maar we klagen nie.kan begrijpen da de 8 km teveel ,voor sommige nie leuk waren ,kverschoot ook da we aan 41 km nog bevoorraading tegekwamen en tis toch simpel een ^papierke te hangen met reeele afstanden .Inderdaad skoon kafeetje maar 7 euro voor 2 leffkes zijn we toch nie gewoon na ne toerke mtb en ja met te betalen zijt ge effen maar spijtig heeft de organisatie hier waarschijnlijk nie veel aan .
meridagirl
Mountainbiker

Post by meridagirl »

Ik heb echt genoten van dit mooie ritje onder een stralend zonnetje. De tocht is inderdaad een beetje uitgelopen (53km) maar de benen zaten goed dus dat was geen probleem. In tegenstelling tot Snellegem waar er slechts 1 douche was voor de dames was het hier voor mijn in Varsenare ongekende luxe. Ik keerde alvast tevreden terug naar huis. Op naar volgende week.
Fitzy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Post by Fitzy »

Het is een goede ritje de deze en ik heb mij met veel ander Wackys goed amuseerd, dank daarvoor.
Post Reply