Zo 15/01/2012 Eksel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
need for speed
Mountainbiker

hy

Post by need for speed »

mooi tochtje NR 3 dit jaar al
wel afgezien ergens op da nieuwe single track afgezien van koude handen
maar wel lekkere vlaai op de bv
op naar de 4de goeie toertocht
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

O-O wrote:very nice tochtje! lekker vlaai :-D
spijtig dat er bij de bevoorrading geen toilet was voor vrouwen...er hangen geen blaadjes meer aan de bomen he, waar ik mij kan achter verstoppen! voor de rest alles pico bello =D>
gij kunt u toch achter ne grasstengel verstoppen

:-D :-D :-D 8)

enorm genoten vandaag, knap parcours, zalig "winter"zonnetje, goede afpijling, dito bevoorrading, en de Epic 29er getest & goedgekeurd... bangelijke zondagvoormiddag gehad!! bedankt!!
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

dik in orde, merci aan de organisatie voor de prachtige tocht... duidelijk uitgepijld door MTB'ers, verkeerd rijden was onmogelijk volgens mij en een heerlijk parcours...

ik vond het wel redelijk zwaar maar dat kan de pret niet drukken natuurlijk...

tot de volgende
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

Het filmpje is klaar en staat online.

Ook de GPS-track van de 42 km kan je downloaden via onze site.
http://www.dabbers.be
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

na meer dan een maand niet meer op de fiets gezeten te hebben vanmorgen samen met mr c afgezakt naar eksel. de blessure was weer redelijk genezen en het weer heeft de afgelopen week ook meegezeten. De staat van het parcours was dan ook goed. Alleen was het te merken dat we al een maand niet meer hadden gereden. Dat viel bij mij in het begin tegen later ging het wel weer maar toen was mr c. op. We hebben dan ook een beetje afgesneden. We hadden 35 km op de teller. Aan de rust was bijna niks meer te krijgen. Maar ik had ook niks nodig dan wat drank. Voorzieningen op het parcours waren verder wel goed. Noodnummers en zones, goede pijlen, goede stalling. Maar vooral een mooi parcours
Titser
Mountainbiker

Post by Titser »

michel uit berg wrote:juist terug van een super mooi tochtje met lekker veel singletracks.
alleen jammer van de mannen die gelijk ne gek langs u door proberen te komen op een track waar da niet gaat! mannen begrijpt eens.. ik maak overal plaats waar het mogelijk is, als ik niet gelijk aan de kant ga is er GEEN plaats.
verder hulde aan de organisatie met heerlijke kruimelvla en soepje
Het begint mij een beetje tegen te steken dat er na elke TT wordt gezanikt over de manier waarop men voorbijgestoken werd. Dit heeft niets met de organisatie van de tocht te maken en hoort dus niet thuis in deze topic. Als je wil discussieren kan je hiervoor terrecht in de topic over gedragsregels http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=16659.

Voor de rest, zeer leuke tocht met mooie singletracks. Perfect berijdbaar zoals door de organisatie gemeld (dit durft al wel is anders zijn) en een zeer originele bevoorrading.
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

Titser wrote:
michel uit berg wrote:juist terug van een super mooi tochtje met lekker veel singletracks.
alleen jammer van de mannen die gelijk ne gek langs u door proberen te komen op een track waar da niet gaat! mannen begrijpt eens.. ik maak overal plaats waar het mogelijk is, als ik niet gelijk aan de kant ga is er GEEN plaats.
verder hulde aan de organisatie met heerlijke kruimelvla en soepje
Het begint mij een beetje tegen te steken dat er na elke TT wordt gezanikt over de manier waarop men voorbijgestoken werd. Dit heeft niets met de organisatie van de tocht te maken en hoort dus niet thuis in deze topic. Als je wil discussieren kan je hiervoor terrecht in de topic over gedragsregels http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=16659.

Voor de rest, zeer leuke tocht met mooie singletracks. Perfect berijdbaar zoals door de organisatie gemeld (dit durft al wel is anders zijn) en een zeer originele bevoorrading.

toch heel simpel het woord zegt toch zelf genoeg single track
spritser
Mountainbiker

Post by spritser »

idd een mooie tocht en wij zijn volgend jaar zeker weer van de partij
downhill
Mountainbiker

Post by downhill »

beste organisatie, inderdaad een mooie tocht over een groten deels verkeersvrij parcours. Goed bewegwijzerd. Mooie en goed berijdbare paden. Ik heb de 38 km gedaan en om één of andere reden heb ik de bevoorrading gewoonweg gemist !! Ergens verkeerd gereden ?? er domweg gewoon langs door ?? Ben hopelijk volgend jaar terug van de partij
Post Reply