Proficiat aan de organisatie, prachtige toer , bevoorading ,veilige fietsbewaking, de goede weersomstandigheden waren jullie gegund.
Ik heb na enkele kilometers al een geblesseerde biker gezien , stond nogal mank, maar zijn makkers zorgden voor hem,hopelijk niets erg.
Zo 15/01/2012 Herenthout :: VTT Herenthout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Met 3 gereden. Vrij laat vertrokken (10u15) => parcours was duidelijk zichtbaar...
Weinig volk tegengekomen. Waren nog net op tijd voor de bevoorrading, we zullen in het vervolg iets vroeger moeten vertrekken of rapper rijden natuurlijk
Bedankt aan de organisatie!
ps: Stavros: was jij de éénzame biker die ons gepasseerd is in de buurt van dat modderig stuk?
Weinig volk tegengekomen. Waren nog net op tijd voor de bevoorrading, we zullen in het vervolg iets vroeger moeten vertrekken of rapper rijden natuurlijk
ps: Stavros: was jij de éénzame biker die ons gepasseerd is in de buurt van dat modderig stuk?
-
sensabiker
- Mountainbiker
Post by sensabiker »
Aangenaam verrast van de omgeving.
Zeer veel volk, vertrekkende om 9uur, maar na 2 km. was dat opgelost, en werd het een mooie tocht.
Geen last gehad van snelheidsduivels, iedereen beleefd.
Goede bevoorrading, klein waterprobleem bij de afspuitstand, maar dat werd snel opgelost.
Kom volgend jaar zeker terug!
Zeer veel volk, vertrekkende om 9uur, maar na 2 km. was dat opgelost, en werd het een mooie tocht.
Geen last gehad van snelheidsduivels, iedereen beleefd.
Goede bevoorrading, klein waterprobleem bij de afspuitstand, maar dat werd snel opgelost.
Kom volgend jaar zeker terug!
-
stavros9
- Mountainbiker
- Location: nen antieke Trek, afstammend ver uit de vorige eeuw!!
euhm.... modderig stuk..... Ja, da zou kunnen, ik ben op een modderig stuk paar mensen gepasseerd. Reden jullie met donkere tenue? Of die met gele trui?mdegio wrote:Met 3 gereden. Vrij laat vertrokken (10u15) => parcours was duidelijk zichtbaar...
Weinig volk tegengekomen. Waren nog net op tijd voor de bevoorrading, we zullen in het vervolg iets vroeger moeten vertrekken of rapper rijden natuurlijk![]()
Ik rijd op nen antieke fiets (wegens afstammende ver uit de vorige eeuw) me een slijpend wiel.
En ik had een wit blauwe trui aan.
Over da vroeg vertrekken.... We waren toch overal op tijd he.