Hopelijk word ik mee op film gezet dan :). Allen tot morgen!Morgen present voor de 40 km (met helmet-cam)
Zo 15/01/2012 Tessenderlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
- lucvandeuren
- Mountainbiker
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
blijkbaar 2 jaar geleden ook deze tt gereden. Had toen 250hm, wat voor deze streek normaal is. Zou wel kunnen dat er op de rodenberg een paar klimmetjes extra inzitten, want het was in 2010 vrij glad.Mountain JOhler wrote:als ik de 40km TT analiseer van 2009 en 2010 waar ik een track van heb kom ik aan een 510hm.jean-ke wrote:Wij komen ook af met eene man of 6, hopelijk blijft 't droog... Iemand enig idee van hoogtemeters?
-
pédalleur de charme
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20
Post by pédalleur de charme »
Kom ook af met ne man of 5 uit het Leuvense. Ne keer een nog onbekend terein gaan verkennen en zien wat dat geeft.
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Was een mooie tocht met een strak begin (de rodeberg) en veel leuke singletracks achteraf. Afpijling was dik in orde en bevoorrading ook, buiten de idd wat groene bananen, maar daar kan de organisatie niks aan doen.
De bikewash ging ook goed vooruit.
Enkel was het wat koud deze morgen (-3), zeker nu we dat nog niet gewoon zijn, maar langs de andere kant was het dan wel weer droger en zijn we daar zeker niet kwaad om.
Zeker voor herhaling vatbaar!!
Misschien wel tip voor organisatie in toekomst om ook nog een stukje rodeberg op het einde van de tocht toevoegen, zou leuk zijn!
De bikewash ging ook goed vooruit.
Enkel was het wat koud deze morgen (-3), zeker nu we dat nog niet gewoon zijn, maar langs de andere kant was het dan wel weer droger en zijn we daar zeker niet kwaad om.
Zeker voor herhaling vatbaar!!
Misschien wel tip voor organisatie in toekomst om ook nog een stukje rodeberg op het einde van de tocht toevoegen, zou leuk zijn!
Helahela, ook niet teveel bergskes hé (ook aan de mindere Goden denken)
Ja prachtige tocht (toch mooi gevonden om de Rodeberg ook eens in het begin te doen
en via een andere route (leuk gevonden mannen), alles tiptop in orde (heel goede afpijling), bevoorrading ok (voor mij was een suikerwafel toch wat miniem), maar geen kritiek..zoals gezegd PRACHTIGE tocht

Ja prachtige tocht (toch mooi gevonden om de Rodeberg ook eens in het begin te doen
- full speed down
- Mountainbiker
Post by full speed down »
pech,ik had gerekend op DE afdaling om een gat te slagen,maar nee,gewoon voorbij.spijtig! achteraf gezien zat het er toch niet in om verschil te maken,ploegmaats gingen snoeihard,staan al een stap verder.leuke tocht!