Zojuist deel van het parcours uitgepijld.
Parcours is nu goed opgedroogd, zodat je geen modder hebt en goed kunt doorrijden. Door de vele draaien en keren is het toch een vermoeiende tocht.
Tot morgen.
Zo 15/01/2012 Eksel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
ekselbiker
- Mountainbiker
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Nog meer singletracks "jippiekajéé", wist nie da ge nog meer singletracks in een tocht kon krijgen.ekselbiker wrote: Het parcours is gewijzigd tov vorig jaar met nog wat extra single-tracks.
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Juist terug van een super parkoer ideaal weertje perfect berijdbaar, had gedacht dat het er veel drassiger bij zou liggen,wat ik in een vorig topic melde mea culpa
Extra stuk s-trail in Eksel ook beter berijdbaar dan met den tocht van Hechtel, niet meer zo hobbelig
Was vroeg vertrokken en aan de bevoorrading keuze uit rijst of knobbelkesvlaai en soep
Uitpijling perfect, dikke proficiat

Extra stuk s-trail in Eksel ook beter berijdbaar dan met den tocht van Hechtel, niet meer zo hobbelig
Was vroeg vertrokken en aan de bevoorrading keuze uit rijst of knobbelkesvlaai en soep
Uitpijling perfect, dikke proficiat
-
michel uit berg
- Mountainbiker
Post by michel uit berg »
juist terug van een super mooi tochtje met lekker veel singletracks.
alleen jammer van de mannen die gelijk ne gek langs u door proberen te komen op een track waar da niet gaat! mannen begrijpt eens.. ik maak overal plaats waar het mogelijk is, als ik niet gelijk aan de kant ga is er GEEN plaats.
verder hulde aan de organisatie met heerlijke kruimelvla en soepje
alleen jammer van de mannen die gelijk ne gek langs u door proberen te komen op een track waar da niet gaat! mannen begrijpt eens.. ik maak overal plaats waar het mogelijk is, als ik niet gelijk aan de kant ga is er GEEN plaats.
volkomen gelijk !michel uit berg wrote:juist terug van een super mooi tochtje met lekker veel singletracks.
daar kan ik het ook van krijgen eerlijk gezegd, efkes inhouden dan en op een plaats waar het wel mogelijk is voorbij steken aub..
verder een supertocht gereden, schitterend parcours.
ik heb voor de eerste keer een 'langere' tocht gedaan, nl. de 38.
is het bij deze afstanden altijd zo dat de bevoorrading zo lang op zich laat wachten?
-
michel uit berg
- Mountainbiker
Post by michel uit berg »
sorry dat zal ik wel schuld zijn, ik heb 2 stukken geerlijke kruimelvla gehad en een soepje