Het was leuk, het was bij momenten lastig maar vooral veel variatie. Supertocht.
Alleen de tweede bevoorrading kwam wat laat voor mij en de bepijling is bij momenten echt wel minim.
Zo 15/01/2012 Klerken :: 12de Heuveltjes van Erica
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
brecht krulle
- Mountainbiker
Post by brecht krulle »
juist terug thuis van de tocht machtig ritje , alles uit de streek gehaalt die er te halen was , de 45 km gereden alles lag er goed berijdbaar bij , enkel 2 x e voetje moeten zeten op die moeiluke tracks nabij de boterfabriek en ben benieuwd naar het filmpje op da afdalingje die daar op volgde waar er enkel voor en achter mijn de grond van dichtbij zagen , respeckt vo de erika bikers en hun siengevers en medewerkers komt volgend jaar zeker terug
hoi
hier ook net terug
vanaf de sport hal was het parkoer inderdaad naar alle wensen voor de sport hal ben ik efkes op men honger blijven zitten
het was een pracht toer die zeker goed te rijden was ook met de kits al waren deze vandaag thuis gebleven
1maal de tip van de schoen aan de grond was verbaasd na aankomst meestal rij ik 2 maal tegen dek en enkele malen een voet
de technische stukken waren zeker goed te doen
goeie bevoorrading en goeie apres
doe zo voort erica bikers volgend jaar zijn we er weer
mvg pedro
hier ook net terug
vanaf de sport hal was het parkoer inderdaad naar alle wensen voor de sport hal ben ik efkes op men honger blijven zitten
het was een pracht toer die zeker goed te rijden was ook met de kits al waren deze vandaag thuis gebleven
1maal de tip van de schoen aan de grond was verbaasd na aankomst meestal rij ik 2 maal tegen dek en enkele malen een voet
de technische stukken waren zeker goed te doen
goeie bevoorrading en goeie apres
doe zo voort erica bikers volgend jaar zijn we er weer
mvg pedro
- wesley snipes
- Mountainbiker
Post by wesley snipes »
Wij zijn van Houthulst,
we dachten van alles hier al gezien te hebben, mis dus, een grote proficiat voor de organisatie!
De 47 gereden, bmx parcour 4x gebist en aan Campina kwam het kind in ons naar boven.
Thuis gekomen met 64 km en zeer tevreden.
Bedankt mannen !
greetz
we dachten van alles hier al gezien te hebben, mis dus, een grote proficiat voor de organisatie!
De 47 gereden, bmx parcour 4x gebist en aan Campina kwam het kind in ons naar boven.
Thuis gekomen met 64 km en zeer tevreden.
Bedankt mannen !
greetz
-
De schicht
- Mountainbiker
Post by De schicht »
Ik heb een pompje gevonden op het parcours na ongeveer 6 - 7 km. Diegene die een beschrijving kan geven van zijn/haar verloren voorwerp mag mij contacteren om het terug te brengen of terug te sturen.
- sticheltje
- Mountainbiker
Post by sticheltje »
prachtige rit gereden, was echt genieten ondanks de laatste kilometers dat ik kapot zat. dank u aan de organisatie 
-
Snellen Eddie
- Mountainbiker
Post by Snellen Eddie »
WAAAUUUW !!!! Wat was dat ! Deze organisatie was toppie en de verre verplaatsing vanuit Oudenaarde meer dan waard.
Hoe doen jullie dat eigenlijk voor 2 euroots : red bull, energie drank bij 2 bevoorradingen, filliers jenever (en zelfs 2 als je wilde), uitstekende bepijling, een uitdagend parcours met technische stroken. En een originele passage door 4 serres van een slaboer.
Geen klachten van onzentwege. In het Vrijbos heb ik uitgekeken naar Rooie Zita maar ik heb ze jammer genoeg niet gezien. In Madonna heb ik gezocht naar dat varken maar wellicht was hij aan het werken want het was in al die boerderijen vrij stil.
En die Brugse Zot was heel lekker.
Subliem !
Hoe doen jullie dat eigenlijk voor 2 euroots : red bull, energie drank bij 2 bevoorradingen, filliers jenever (en zelfs 2 als je wilde), uitstekende bepijling, een uitdagend parcours met technische stroken. En een originele passage door 4 serres van een slaboer.
Geen klachten van onzentwege. In het Vrijbos heb ik uitgekeken naar Rooie Zita maar ik heb ze jammer genoeg niet gezien. In Madonna heb ik gezocht naar dat varken maar wellicht was hij aan het werken want het was in al die boerderijen vrij stil.
En die Brugse Zot was heel lekker.
Subliem !
Hoi Erika's-baaikers; bedankt voor de mooie tocht,
kheb mij geamuseerd, het parcours was heel erg goed.
Plezant stukje aan dat sportterrein echt fun,
maar ik heb toch enkele technische stukjes links laten liggen,
khad genoeg op de 45km. amai mijn beentjes,
voor volgend jaar een massage-ke van een van jullie ladies?
twas dik in orde.
volgend jaar kom ik zeker terug.

kheb mij geamuseerd, het parcours was heel erg goed.
Plezant stukje aan dat sportterrein echt fun,
maar ik heb toch enkele technische stukjes links laten liggen,
khad genoeg op de 45km. amai mijn beentjes,
voor volgend jaar een massage-ke van een van jullie ladies?
twas dik in orde.
volgend jaar kom ik zeker terug.
Ewel ik ben ook content, eerst goed rondgereden...jenever bij halen , nog een microgolf voor de pannekoeken dan héél veel brugse zottekes rond gedregen, alleen maar goede commentaar en een pak meer inschrijvingen.
Dus wat moeten nog meer hebben ???een lekker warme stove , waar dak nu go bij zitten.
Baibai en merci aan iedereen die gekom is.
Dus wat moeten nog meer hebben ???een lekker warme stove , waar dak nu go bij zitten.
Baibai en merci aan iedereen die gekom is.