Opletten, op het plannetje in de kalender staat de locatie niet juist.
Bij mij gaat de zomerband er terug op vanvoor. Wat meer schuiven maar beter bollen.
Zo 15/01/2012 Hoogerheide (NL)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MTBiker from Berendrecht
- Mountainbiker
Mooi tocht goed uitgepijld, hier en daar wat file. Zeker in het begin.Er zijn er veel die beter de rem van hun fiets kunnen halen dan remmen ze niet voor iedere boomwortel elk bultje hogen dan een molshoop of een bocht.
Nu nog even de gps na kijken want 48,9km is en zeker geen 60 zet dan gewoon 50km op de affiche. Nu nog op zoek naar de douche op zo'n tocht mag je dat toch wel verwachten.
Nu nog even de gps na kijken want 48,9km is en zeker geen 60 zet dan gewoon 50km op de affiche. Nu nog op zoek naar de douche op zo'n tocht mag je dat toch wel verwachten.
-
Lee Towers
- Mountainbiker
Post by Lee Towers »
lekker getoerd, inderdaad jammer dat de 60 er maar 53 waren, maar dat mag de pret niet drukken. Ook de twee lomperiken die er een wedstrijd van maakten en mij bijna omver reden konden mijn pret niet drukken. :)
Idd, mooie tocht, alleen het eerste gedeelte.... manman, iedereen wil gaan mountainbiken maar als ze een klimmeke zien bellen ze het noodnummer..
Na de eerste splitsing werd het aangenaam en konden we de pk's deftig op de achterband zetten
1 minpuntje vond ik, de 60km die op mijn Edge maar 51 km bleken te zijn. Misschien een ander stelsel in Nederland, nederlandse mijlen of zo:-D
Na de eerste splitsing werd het aangenaam en konden we de pk's deftig op de achterband zetten
1 minpuntje vond ik, de 60km die op mijn Edge maar 51 km bleken te zijn. Misschien een ander stelsel in Nederland, nederlandse mijlen of zo:-D
mooi is dat om te lezen dat er echt hele goede mtb-ers tussen zitten, maar zelf ook ooit voor de eerste keer gereden? iedereen zijn niveau denk ik zo....
En dan wacht je toch even wanneer er een opstopping ontstaat.
Nee dan stoor ik me meer aan die personen die OVERAL tussendoor moeten omdat het blijkbaar een wedstrijd is...
Maar zeer mooie tocht en goede bepijling wel druk aan de bevooraading.
En dan wacht je toch even wanneer er een opstopping ontstaat.
Nee dan stoor ik me meer aan die personen die OVERAL tussendoor moeten omdat het blijkbaar een wedstrijd is...
Maar zeer mooie tocht en goede bepijling wel druk aan de bevooraading.