Vandaag ook nog is gaan rijden. Twas door de regen al direct een pak minder snel geworden op sommige stukken :)
Eerst plassen en modder en daarna los zand, ni gezond voor't materiaal :p
Op de blauwe route, waar ze de Noord-Zuid verbinding aan't maken zijn, staan heras-hekken op de route. Tis een strook van 50m breed dat ze afgesloten hebben.
Op de groene lus (dus niet de rode zoals greenbull hier zei) zijn ze het bos aan't uitdunnen op de laatste bochtige single-track, vlak voor de klimmekes en't stuk naar de Floreal. Dit zou duren tot 1 maart 2012 :s
In Herentals hebt ge op een gegeven moment een stuk waar ge kunt kiezen: de plaatselijke lus of de grotere algemene lus. Welk van de twee is eigenlijk de mooiste, want neem altijd de plaatselijke voor dieje lange klim da er inzit. die andere richting heb ik nog ni gevolgd.
Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
Post by jacques-de-mtb'er »
de algemene is grotendeels over asfalt klimmen en dalen met welgeteld 1 stuk bos (ongeveer 500 meter) met ook een brede (maar makkelijke) off road-klimIn Herentals hebt ge op een gegeven moment een stuk waar ge kunt kiezen: de plaatselijke lus of de grotere algemene lus. Welk van de twee is eigenlijk de mooiste, want neem altijd de plaatselijke voor dieje lange klim da er inzit. die andere richting heb ik nog ni gevolgd.
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Gisteren hier ook gaan crossen in de late namiddag. Altijd een leuk alternatief voor als je 's morgens niet uit je bed kon voor een TT. Nu ben ik gisteren ergens vanaf het 2de gedeelte van de groene, als je vanuit Kasterlee vertrekt, mijn zadeltasje verloren met achterlicht. Het was al donker dus niet plezant. Dus moest je er eentje gevonden hebben van Bontrager met een appart achterlicht, mag je me dat altijd laten weten. Will be rewarded.
Alvast bedankt, Trekkie 800
Alvast bedankt, Trekkie 800
- Wimmeke'76
- Mountainbiker
Post by Wimmeke'76 »
Daarjuist het grootste gedeelte van de 3 lussen gedaan en het parkoer lag er (gezien de regen van de afgelopen dagen) goed bij. Er waren hier en daar wel enkele plassen, maar er was er geen enkele bij waar je een zwembrevet voor nodig had.
Op de blauwe route was een stuk afgesloten voor de bouw van de noord-zuid verbinding, op de groene een stuk singletrack afgesloten omwille van kapwerkzaamheden en op de rode lag net voor paaltje nr 58 een omgevallen boom op de route.
Op de blauwe route was een stuk afgesloten voor de bouw van de noord-zuid verbinding, op de groene een stuk singletrack afgesloten omwille van kapwerkzaamheden en op de rode lag net voor paaltje nr 58 een omgevallen boom op de route.