De lotto winnen!!old walker wrote:Hou u klaar we gaan bijna vertrekkentot dan ( pimke +ik ) .het weer is goed wat kan eens mens meer wensen
![]()
![]()
Za 14/01/2012 Varsenare :: 19° Door en Rondom Varsenare
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
-
old walker
- Mountainbiker
Post by old walker »
Mooi ritje maar wel lastig met een tert (trapper )
=P~Bedank aan de andere liefhebbers die mij geholpen hebben
Als ik u nog eens tegenkom staat er enen klaar.
-
old walker
- Mountainbiker
Post by old walker »
Hoe rijker hoe slechter ?betonboerke wrote:De lotto winnen!!old walker wrote:Hou u klaar we gaan bijna vertrekkentot dan ( pimke +ik ) .het weer is goed wat kan eens mens meer wensen
![]()
![]()
Ik had 54 km op het einde! Op km 43 nog een bevooraading. Is dat geen 10 km te laat. Ik versta dat niet rijden julie dat niet op voorhand om de kilometers te weten. Mijn conditie is na 3 maanden niet meer fietsen niet meer zo goed en kan u verzekeren dat die laatste 10 km er te veel aan waren. Laat da toch eens weten...
- Sloebertje
- Mountainbiker
Post by Sloebertje »
Enkele foutjes van de inrichters:
De rit ( 45 km ) was blijkbaar iets langer ( 53 km ) voor mij geen probleem maar blijkbaar wel voor sommige andere MTB-ers.
De bepijling was aan de magere kant en niet zo duidelijk. Vele pijltjes hangen trouwens aan de verkeerde kant van de weg.
Gebruik meer en duidelijkere pijltjes a.u.b.
De rit, bevoorrading en douches waren dik in orde.
Ik zou zeggen, al bij al een mooie en aangename rit en tot volgend jaar.
De rit ( 45 km ) was blijkbaar iets langer ( 53 km ) voor mij geen probleem maar blijkbaar wel voor sommige andere MTB-ers.
De bepijling was aan de magere kant en niet zo duidelijk. Vele pijltjes hangen trouwens aan de verkeerde kant van de weg.
Gebruik meer en duidelijkere pijltjes a.u.b.
De rit, bevoorrading en douches waren dik in orde.
Ik zou zeggen, al bij al een mooie en aangename rit en tot volgend jaar.
- Kootje Cluyte
- Mountainbiker
goed maar...
Post by Kootje Cluyte »
Heb ervan genoten, goed weer om te rijden, off-roadstroken goed berijdbaar. Eerste bevoorrading was wel vrij vroeg (op 13 km) en de laatste op 40 km - vrij laat dacht ik... De 45 km lekken echter 51 km bij mij te zijn en ik was niet enige.... De bevoorradingen waren goed en de bepijling kon soms iets beter. Maar ik ging toch voldaan huiswaarts - klein uurtje rijden... Hopelijk tot volgend jaar.
-
_gertjan_
- Mountainbiker
mooi ritje gemaakt .
zeer mooie omgeving alleen zeer spijtig van de wegwijzers die vaak aan de verkeerde kant van de weg hingen en niet altijd even duidelijk waren zeker niet bij de start . bevoorrading was in orde maar heb er toch zo mijn vragen bij waarom men de laatste bevoorrading zo laat op de rit plaatste .
maar ik moet eerlijk zijn dat de tocht op zich wel zeer mooi was zeker al die korte draaikes in de bossen vond ik tof
zeer mooie omgeving alleen zeer spijtig van de wegwijzers die vaak aan de verkeerde kant van de weg hingen en niet altijd even duidelijk waren zeker niet bij de start . bevoorrading was in orde maar heb er toch zo mijn vragen bij waarom men de laatste bevoorrading zo laat op de rit plaatste .
maar ik moet eerlijk zijn dat de tocht op zich wel zeer mooi was zeker al die korte draaikes in de bossen vond ik tof