Mooie beelden , goede kwaliteit
Fons Moor krijgt concurrentie
Post by pierrot le fou »
Post by cube biker ;-) »
Ben wel van de buurt en ga er maar vanuit dat het baggeren wordt gelijk de tt van HechtelDirty Daddy wrote:mengie78 wrote:weet er iemand iets van de staat van t parcours? kan de ondergrond daar nogal wa water verdragen of zalt serieus baggeren zijn?
De staat van de ondergrond kan ik niet meegeven aangezien ik daar ook niet in de buurt woon maar dit is wat Sabine & Frank in petto hebben![]()
http://www.meteovista.be/Europa/Belgie/Eksel/4055781
niks van geloven >>> 't zal droog zijn !cube biker ;-) wrote: Ben wel van de buurt en ga er maar vanuit dat het baggeren wordt gelijk de tt van Hechtel
Post by Ghost-biker »
Vandaag overpelt gereden en hierbij ook een deel in eksel rondgebold.Ghost-biker wrote:kan er iemand een waarheidsgetrouwe update over de staat van het parcour geven (organisatie na afpijlen?). ik overweeg om vanuit geel te vertrekken en dan komen er toch een dikke 60km extra bij. Als het parcour er nog loodzwaar bij ligt ga ik hiervoor toch passen![]()
Post by rony_rabijns »
Post by need for speed »
juist terug van overpeltmengie78 wrote:weet er iemand iets van de staat van t parcours? kan de ondergrond daar nogal wa water verdragen of zalt serieus baggeren zijn?