Waar kettingblad voor xo kopen?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

RigolleM wrote:Misschien eerder bij stilgestaan omtrent de steken die deze crank nodig heeft. Ik verkies altijd steek 64/104 bij keuze crank, door heb je honderden mogelijkheden qua tandbladen.

ja ik weet het, ik heb er niet bij stilgestaan bij de aankoop. Ik wist ook niet dat de crank die steek had. Twas gewoon de nieuwe xo groep toen. Ik dacht dat er toen niet eens die crank was met 104/64?

en ja die q rings. Ook niet goedkoop eh :-) alst aan mij lag stak ik gewoon een stalen deore blad, voor het gewicht doe ik het niet.
Calvin
Mountainbiker

Post by Calvin »

Heb TA blad 42 gewoon laten komen van bij Barracuda. Binnen 2dagen was het er !! En 't ziet er nog goed uit ook;-)
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

Calvin wrote:Heb TA blad 42 gewoon laten komen van bij Barracuda. Binnen 2dagen was het er !! En 't ziet er nog goed uit ook;-)
nen 42 kunde op een paar plaatsen wel vastkrijgen, net zoals ne 39t maar ik wil ne 38t...

heb men blad waar 3 tanden waren afgebroken wat bijgevijld, losgemaakt en een kwartslag verder terug vastgevezen zodat ik zo goed als geen kracht zet op die plaats. Al een paar keer mee gaan rijde en werkt perfect.
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

kevx wrote:
Calvin wrote:Heb TA blad 42 gewoon laten komen van bij Barracuda. Binnen 2dagen was het er !! En 't ziet er nog goed uit ook;-)
nen 42 kunde op een paar plaatsen wel vastkrijgen, net zoals ne 39t maar ik wil ne 38t...

heb men blad waar 3 tanden waren afgebroken wat bijgevijld, losgemaakt en een kwartslag verder terug vastgevezen zodat ik zo goed als geen kracht zet op die plaats. Al een paar keer mee gaan rijde en werkt perfect.
lol dus ne goeiekopere versie rotor
Locked